Ik luister muziek, maar 's avond als ik thuis ben heb ik de ps2 aan om te spelen. Of comedy central, hou jij daar niet van ?
Hallo word mijn baarmoeder weer buitengesloten? Die vanmij heeft ook een hartig woordje nodig dat ie niet meer geirriteerd moet doen en niet meer mag bloeden! Nou nachtbrakers ik ga weer mn mandje in want het is weer vroeg dag morgen! Vandaag gaan robbert en ik2,5jaar met elkaar! Kus
Ik heb hem meestal op TMF staan...maar daar werden net niet zoveel leuke nummers gedraaid Maar heb hem nou idd wel op comedy Central staan
@shady Tuurlijk word jou baarmoeder niet overgeslagen En gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar samen zijn Welterusten voor strakkies Wij zijn de 18e 4,5 jaar samen
Shady, maarmoedermond, doe eens even lief ! Het is Robert zijn verjaardag geweest en ze hebben nu 2.5 jaar een relatie en ze moeten elkaar gewoon even flink verwennen ! Dus irriteer haar niet meer oke ?! Slaap lekker Shady, en geniet van jullie 2.5 jaar samen zijn dagje ! Senna, is wel leuk vaak Comedy central, leuke series