Ken ik niet maar klinkt lekker Ik heb maar bordje cornflakes genomen en crackers.. Ik ga maar niet te zwaar eten vlak voor ik naar bed ga haha.
Oh dat is ook lekker! De koekjes zijn de Aldi versie van de Evergreen koekjes Helemaal het zelfde alleen een ander papiertje eromheen
Ik kan helemaal niks vinden over iets tegen branden maagzuur Ja behalve de Gaviscon en Rennie...maar die heb ik allebei niet in huis
Ach weer te vroeg geblert Heb een hele lijst gevonden op www.omaweetraad.com Nou hopen dat er iets werkt **Neem bij brandend maagzuur een paar schepjes vanillevla,en vermijd bukken. **Bij brandend maagzuur een augurk eten het werkt echt! **Drink een beetje melk, en je maagzuur verdwijnt als sneeuw voor de zon, het werkt echt! **Brandend maagzuur? 1 of 2 lepeltjes suiker eten. Werkt! Heb ik weer van mij moeder. **Bij brandend maagzuur of maagpijn een stukje rauwe aardappel eten of een beetje sap van een aardappel drinken. Helpt echt. **Eet een blokje anijs van de ruijter of een hapje gestampte muisjes. Het werk echt! En is veilig tijdens de zwangerschap. **Als je in bed ligt en je krijgt last van maagzuur, ga dan op je linker zij liggen. Het neemt af of het verdwijnt **Een mok met opgewarmde melk opdrinken en het is zo weg! **Als je last hebt van brandend maagzuur gewoon een slokje azijn nemen klink raar maar het werkt echt. **Koop bij de drogist en pot gezuiverde krijt.(5,00 Neem 1 lepel gezuiverde krijt in met water en het zuurbranden is weg .(krijt word gebruikt bij het minder zuur maken van rabarber. Ook helpt het om je bed bij het hoofdeind hoger te zetten als het voeten eind. **Ik heb vaak last van brandend maagzuur en heb op een site over homeopathie en natuurgeneskunde een tip gevonden die (even) goed werkt: Neem een lepel rauwe haver(mout)vlokken! Het is niet echt lekker, maar het helpt wél! Ook kreeg ik het advies om eens wat minder suiker en vetproducten te gebruiken. **Als je last hebt van brandend maagzuur met je kamillethee drinken. bij mij help dit erg goed. *Een hele goede tip tegen brandend maagzuur is een paar blaadjes groene basilicum eten! Het helpt zeer goed, mijn man heeft er zeer regelmatig last van gehad en nu is het een heel stuk minder geworden. Minder vet eten helpt natuurlijk ook, met daarnaast de basilicumblaadjes! *Bij brandend maagzuur enkele Amsterdamse uien eten, hier zit ook azijn in, en is nog lekker ook, het is zo weg !
Cola helpt wel eens en pepermuntjes.. En volgens Truus ook vanille vla.. Pff ik ga denk ik slapen, begin toch wel moe te worden
Ja ik heb al een paar glazen cola op Ik ga ook zo op bed...anders ben ik er morgen weer zo laat uit...en moet nog wat doen thuis Ff opruimen enz.
Senna, lekker geslapen? Is je brandende maag zuur over? Goedemorgen Shady.. Sylvia, heb je fotos mee gekregen van jullie meissie? At all, hoe is het met jullie, lekker geslapen?
Hee nachtbrakers, jullie hebben het gezellig gehad he . Ik ben de hele dag vrij, hopelijk wordt het weer zo gezellig!
Hoi Ikdus, ik ga weer eens verder met het inplakken van vakantiefoto's. Het 2e boek. Of ik ga van de afgelopen vakantie een digitaal album maken. Weet nog niet welke van de 2 ik eerst wil doen. En wta zijn jouw plannen?