Nou toen ik er om 6 uur uit ging samen met mijn vriend Ging ik ff naar de wc...en daar waren de duivels al weer door gekomen Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhh #-o
Ik ga lekker aan de studie Maar leuke plannen Sucre, vind dat altijd zo leuk iets met fotos doen Senna, neeee dat meen je niet, echt balen zeg Knuffel
Hihi....wat een fantasie. Nouw truus zit gewoon in dr tokkiepakkie op de bank, met de chocolade pepernoten in de hand. Dus met de vingers knippen gaat een beetje moeizaam.
Zullen we een lijstje maken met wat weetjes over iedereen? Is misschien wel leuk? Of vinden jullie dat te persoonlijk?
PAKKKKZUHHHHHHHHH! *smijt de pure chocolade pepernoten tegen het beeldscherm aan,in de hoop dat ze overkomen. En verdwijnen door t beeldscherm.*
IEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKSSSSSSSSS! M'n hele beeldscherm is donkerbruin. Alle chocola is gesmolten door de warmte van de labtopjes. *Sucre poetst haar beeldscherm schoon. Ze kijkt in de kast of daar nog wat lekkers ligt. Gewone pepernoten dan maar..*
Ja het gaat wel goed Heb helemaal geel last van mijn ongie...en ook geen oijn Dus dat scheelt wel weer
Gelukkig maar! Tegen mij zeiden ze dat de eerste ongi heel heftig zou zijn, maar ik vond het ook tegen vallen.