Haai! Dat is toch gezellig om de hele dag te kletsen met je vriendin sucre! Soms heb je dat ook nodig! Nou de ramen beneden zijn gelapt de gordijnen van de achterdeur gewassen dus nu ga ik ze ff strijken
Shady, je mag mn adres wel hoor. Mag je hier ook komen poetsen hihi. Ja, met vriendinnen kletsen is heeeeeel fijn. Met jullie trouwens ook hoor!
hey truus ja gaat lekker. kan al een beetje lopen met loopgips. volgende week mag het gips eraf. morgen op controle bij de vk. ben best zenuwachtig, weer beetje bang dat het niet goed zit. na het eten best veel krampen. hoe gaat het met je scheetje? xxx
Heeeeeeeeeeeee Truus en Anja Anja, fijn dat je weer wat kan lopen. Hoe gaat het verder? Bevalt het zwanger zijn een beetje? Truus, hoe gaat het met jou dan?
hey sucre ja het bevalt lekker, straks gaan beginnen met genieten, doe ik nu al maar straks als ik kan lopen nog meer genieten. hoe gaat het met jou? 5 dagen overtijd? xxx
ja ja yoga. maar pas in dec. ik duim nog steeds dat jij snel bij ons mag komen, hoe was trouwens je vakantie?
Mijn vakantie was echt heerlijk! Italie is zooo mooi en het eten zo lekker en het weer was zooooo mooi! Echt heerlijk gewoon. Yoga lijkt me ook wel super. En zwemmen. Nu nog zwanger worden haha.
Dat is lief van je! Maar ik blijf positief. Ik ga ook mama worden! Heb je al spullen voor de kinderkamer etc? En heb je er ook foto's van?
@truus dan ziet het er wat netter uit als ze gestreken zijn ik ben echt een muts haha. @sucre jij woont veel te ver weg en ik heb er zelf ook een bloedhekel aan haha maar soms moet het! Nu mag er ook NIEMAND meer binnen roken want anders kan ik weer van voor af aan beginnen haha