Cin, waarom heb je verdrietjes? Knuffie! Ja, ik heb me laten pendelen. Hopelijk komen ze uit . (Met name de eerste 3)
Hee Cin, da's niet fijn. Gauw naar de tandarts meid. Is niet leuk, maar daarna voel je je echt veel beter! Hoi Ikdus!
Vertel Hier een rot nacht gehad. flink overgegeven maar nu voel ik me al een stuk beter. alleen een beetje slapjes. maar verder gaat het goed hier hoor
Hoe komt het toch dat je nog steeds overgeeft Balen hoor, straks maar even bijslapen dan ? Middag dutjes zijn het lekkerst toch .. Nou me sexbuddie kwam even langs, en toen waren we saampjes in slaap gevallen.. Hij was moe van het werken en ik was moe van het moe zijn. En toen werden we opeens half 2 wakker Was wel even fijn om weer iemand naast me te hebben, hij heeft me ook flink geknuffelt echt lief haha.
haha ben net een urr wakker heb nu wel genoeg geslapen denk ik MMmmmmm leuke nacht gehad dus. Ik had cola gedronken gister en dat doe ik normaal nooit en dat heeft liggen wringen denk ik en daarom overgegeven.
Het was vooral slaapverwekkend hahaha.. Waarom ga je dan ook Cola drinken, niet meer doen dus ! Gewoon warme melk drinken voor je naar bed gaat.
Ikdus, lekker he, tegen iemand aanliggen! Wendy, vervelend dat je hebt overgegeven. Geen cola meer drinken dus. Ik heb een nota van de verloskundige gekregen. Ik moet 106,50 betalen, terwijl ik er nooit ben geweest. Ik heb net gebeld en ze gaan het uitzoeken. Beetje pijnlijk he...
Met mij gaat het verder prima, nee geen vaste liefde op het oog. Ik vind me studie nu even belangerijker en werk vinden.. Ik zie wel wat op mijn pad komt. Sucre, jeetje dat meen je niet Rot zeg dat dit soort dingen gebeuren, dikke knuffel voor jou meid !