Ze hebben teruggebeld, maar ik was niet in de buurt van mijn foon en nu hebben ze mijn voicemail ingesproken. Dat ze er naar hebben gekeken en dat ze het me graag willen uitleggen en dat ze mij terugbellen. Ik kan hun niet bellen, want de praktijk is pas maandag weer telefonisch bereikbaar.
Jeetje dat is zeker balen zeg Sucre Is het niet in de buurt die VK, ik zou niet het geduld hebben en er meteen naar toe rijden.. Knuffel Sucre.
Jeej me boek van me thuisstudie is uit ! Moet alleen nog heel veel opdrachten kopieren en uitwerken, maar verder is alles klaar \/ Straks maar beginnen aan het tweede boek, dat is wel een dik boek
Hey meisjes ik ben er ook ff gauw ik moet zo douchen en eten en dan naar hilversum dus tot vanavond! @ikdus misschien kan je er wel aan wennenom naast hem te slapen haha
Wij hebben net lekker boerenkool met worst en spekkies gegeten. Nu ga ik echt hollen! En idd ikdus waarom zou je geen relatie met hem willen? Eet smakelijk sucre!
Sucre wij eten hier ook altijd laat Eetsmakelijk straks met je frietjes.. En nee zou geen relatie met hem willen, en waarom niet heb geen idee eigenlijk , denk niet dat ik er aan toe ben om nu al weer een relatie te krijgen. En hij vind mij ook niet leuk dus dan word het sowieso moeilijker
hey allemaal, kom ik vanmorgen op mijn werk aan, drukke discussie gaande over het moederschap. Kom er niet gelijk wijs uit maar hoor dan via mijn collega's dat onze stagiare zwanger is. Totaal niet gepland, midden in een studie en geen vaste relatie. Eenmaal van de schrik bekomen....voeg ik mij in het gesprek en vertelt ze dat het een ongelukje was. Veel hoofdpijn en misselijk. Ze gebruikte de pil dus dacht dat alles wel goed zou komen. Uiteindelijk toch maar een test gedaan en ja hoor. Ze is zwanger. Nieuwsgierig naar haar eigen gevoelens en vraag ik haar hoe nu verder ,nu is haar enige antwoord: ja kut heb ij een peuk voor me?! Kortom ik had niet mijn leukste dag
Jeetje Chanina, dat is niet leuk zeg ! Rot is dat als iemand anders bezig is met zwanger worden en niet meteen gaat. En bij de één zomaar even per ongeluk zwanger raakt en dan ook nog zo raar doet ..
Chanina, kan me voorstellen dat dit indruk maakte. Bah, wat irritant zulke mensen. Knuf! Ikdus, jullie vinden elkaar niet leuk? Maar gaan wel met elkaar naar bed? Dan sexen jullie zeker met het licht uit zonder tegen elkaar te praten.
haha ja we vinden elkaar wel leuk maar niet op die manier.. Hij is wel een jongen waar ik verliefd op kan worden
Zo tis weer rustig vanavond zie ik wel. FF een update over mij. Ik vanmiddag netjes naar de tandarts ruim een half uur moeten wachten krijg ik te horen dat ik met spoed naar de kaakchirurg moet en dat ik moet opschieten........Ik zeg ja hallo moet ff regelen met me werk en ik ga eerst me partner ophalen want ga dus echt niet alleen. Nou dat was goed kom ik aan in het ziekenhuis. Is iedereen weg. Was ik 8 minuten te laat. Dus wij wachten op een andere kaakchirurg die ff kijken enzo.....................En verders niks. Antibiotica en sterke pijnstillers en mondwater. En dan morgen terugkomen en dan gaat ie eruit. Zit een abcess als ik het goed begrepen heb.En dat kan alleen maar erger worden en je kan er goed ziek van zijn dus vandaar dat ik met spoed moest.....................Sjemig zeg ik was me kapot geschrokken dat ik er meteen heen moest. Stond te shacken dat wil je niet weten. En dan moet ik morgen ochtend me werk afbellen zullen echt nie blij zijn. Maar ik heb hier ook niet voor gekozen.
Goedenavond allemaal Ik denk dat er niemand meer is Maar hoe gaat eht met jullie...ga zo alles ff teruglezen
Jeeej Cinneltje snap best dat je geschrokken bent Poeh balen dat er een abcess zit, gelukkig kan het verholpen worden ! Zit het aan beide kanten die abcess of niet ? Sterkte ermee en dikke knuffel !