Zo dat is echt ff schrikken..he bah Kan me voorstellen dat je stond te shacken Wel vaag dat die andere kaakchirurg niks gedaan heeft dan alleen kijken Die kon hem er toch ook wel uithalen of niet? Heel veel sterkte!
ja met mij is het goed Het bloeden was vanmorgen erger..maar nou al niet meer..dus dat scheelt En als het goed is ga ik een vervolg opleiding doen Alles alles over de hond
Ja ik wil toch verder...lijkt me wel leuk Ik heb toch meer met honden als andere dieren Gelukkig is het bloeden nou bijna over Ik denk morgen nog een beetje en dan is het helemaal over
Ja echt wel..altijd 2 a 3 dagen en soms 4 dagen Als je bij sommige vrouwen ziet dat ze haast tegen de 7 dagen aanzitten..pfffff Dat gun ik ze echt niet! Ik zou dan gek worden denk ik
ikke altijd 2/3 dagen maar nu heb ik al 9 dagen last van spotting.. zwaar vervelend het is echt weinig, maar ik snap niet waarom en waarom het al op dag 22 is begonnen. Heb vanavond de eerste pil ingenomen hopelijk stopt het snel dan.
Ook al zo'n korte ongie Ja spotting is echt vervelend Hopelijk is het nu snel over met de pil Vind het alleen jammer dat mijn cyclus zo lang is Had liever een van 28 dagen gehad Maar ja je kan niet alles hebben natuurlijk hihhihihih
Ja irritant hè die lange cyclussen.. weet er ook alles van ! Al is 35 opzich niet heel verkeerd, alleen duurt het zolang tot wanneer je ei komt dat is wel jammer. Misschien kan je ook teunisbloemolie ofzo slikken of etos zwanger worden, schijnt je cyclussen ook korter van te worden.
@ cinneltje sterkte straks! Ik snap dat je geschrokken bent. @senna lekker dat je ongi al zo snel minder word! @ikdus ik begrijp t haha over dat je hem niet leuk vind maar welleuk genoeg om een sexrelatie met hem te hebben haha. Ik ben echt blij dat ik op de sportschool geweest ben t was echt leuk en ik heb Romano weer gezien. Romano is als een soort broertje voor me maar ik zag m niet zo vaak meer toen ik hier naar toe verhuisd ben maar we hebben nog sltijd contact. Hij is zo lief haha
Ja als dat zou helpen...is dat mooi meegenomen Toch maandag maar een potje halen Het duur idd lang voordat je ei komt..pffff Heb jij dat ook al eens geprobeerd?
die etos wel teunisbloem weet ik niet.. Maar schijnt dat etos van die capsules zijn en die mag je dan door yoghurt mengen ofzo.