Nee ik ging niet sporten ik ging naar mn oude sportschool ff kijken bij romano die moet 1nov vechten ga je mee ikdus? Hij heeft 2 hele domme ouders die aan de drugs zijn en weet ik t wat allemaal en ik ken hem al vanaf mn 12e en hij sliep ook heel vaak bij me toen ik nog in hilversum woonde en nu is ie 18 en het contact is gelukkig nog steeds hetzelfde
Oh ik dat je te sporten was sorry Maar het was wel leuk dus om bij romano langs te gaan Je zal maar zulke ouders hebben Die aan de drugs enz zitten...pfffff
Jammer maar je ziet m zaterdag wel dan is ie er ook! Hij heeft een hele grote bek maar een heel klein hartje echt zo cute! Ik krijg zaterdag 700(!) lolly's van een vriend van mij haha. Hij is vrachtwagenchauffeur en heeft dus een doos gehad en die geeft ie aan mij
Ja we zijn idd een beetje hetzelfde toen ie jonger was hadden we ook vet vaak ruzie maar nu ie ouder is gaat het veel beter! Hij vond het eerst ook maar niks dat ik met robbert ging maar nu vinden ze elkaar super aardig! Hij was bang dat ie niet goed voor me zal zijn. Ik kan wel een abbo gaan nemen bij de tandarts want dat moet wel met zoveel lolly's!
Je kan nu wel mooi stoppen met roken Shady Hahaha ben benieuwd naar hem een mannelijke en little you haha.. Komen Rico en zijn vrouwtje ook?
Slaap lekker Shady ! Enig idee wat ik cadeau kan doen aan je ventje ? Ik haat dat zo erg cadeautjes kopen