Aaah arme Shady! Ik herken het helemaal hoor....Pfff Alex is ook zo lui in het huishouden! Ik stond gister een half uur de afwas te doen, en hij komt me niet eens helpen...Grrrr mannen..!
Ik heb net ff tegen m geschreeuwd en hij is nu netjes aan het poetsen haha. Fus ik ga m maar ff helpen
Haha . Die van mij is de berging in gevlucht . Is nu aan zijn scooter aan het sleutelen. Heb em al 1000x geroepen, maar elke keer: 'jaaa ik kom zo'. Haha niet dus. Ach ja, ik ga lekker op de bank liggen en hij bekijkt het maar .
Goeie avond Heerlijk hier...Mijn mannetje en mijn vader zijn de laatste dingen in de babykamer aan het doen. 1 plankje boven de comode en 3 schilderijtjes. En ja...ja................het bed op klossen haha Hoe is het hier?
ohohhhhhhh jij speelt vals. Dat berichtje heb je net ook al bij de november mama's geplaatst. Kopieren mag niet.....is tegen de spelregels. Hier is t goed. Mijn zoontje slaapt eindelijk. Ben weer een uur met m in de weer geweest. Bah, moedeloos word ik dr van.
Nouw. Lars huilt elke avond zo als we m in bedje leggen. Is dan moeilijk te troosten en in slaap te krijgen. Overdag is dr niks aan de hand en slaapt ie ook prinsheerlijk. Maar als t dan weer avond is, en wij m in bed leggen is t weer huilen. Hij spuugt dan ook.....ook al is t al een paar uur na de voeding. Ik denk nu dat Lars reflux heeft. Heb zo eens even gelezen vanavond, en t lijkt daar wel op.