Dat dcaht ik al ik zei ook al tegen mn moeder dat ik dacht dat je je wel vermaakt had. We gaan zo toch maar niet meer naar diemen want ik echt te dood! Ik ga zo maar weer poetsen en zo en alle lege flessen wegbrengen
Lekker joh al die lege flessen hahah, word je rijk van .. Ga jij lekker aan de poets ik ga even ps2en.. Fijne zondag nog
Hee meiden @Sucre beterschap! Ik ben ook ziek . Heel erg keelpijn, verkouden en hoofdpijn. Lijkt net of dr allemaal scheermesjes in mijn keel zitten. Ik heb net al siroop gehaald maar dat helpt niet zo snel als ik zou willen .
Dayenne en Sucre van ahrte beterschap. Wennie veel plezier met je visiet. Andere meiden......hoooiiiiiii allles goed?
goeie morgen allemaal hier een weekendje sun parcks de haan op zitten dacht eens goed te kunnen uitrusten maar dat zat er nu eens niet in laat naar bed en vroeg eruit pff ben kapot en kon deze morgen dan ook met moeite men bed uit nog 2 weekjes werken en dan men verdiende rust en ondertussen toch ook gaan verhuizen he ik zal blij zijn als alles uiteindelijk zal klaar staan voor ons meisje eraan komt want ik maak me er wel wat druk om nu en hoe gaat het anders met de andere dames ik heb gezien dat er enkele ziekjes zijn veel beterschap he vele groetjes sylvia
Oei dat is balen dat je niet goed hebt kunnen rusten Sylvia.. Maar heb je het wel verder leuk gehad ? Jeetje nog maar twee weekjes werken, dat gaat snel zeg ! Wanneer gaan jullie ook alweer het nieuwe huis in ? Hopelijk is jullie meisje heel lief en blijft ze even wat langer in je buikkie zitten. Hier gaat het wel oké werd vanacht om half 4 wakker, kreeg spontane pijn in me darmen, maag en rug. En moest toen hoog nodig naar het toilet, lekker buikgriepje hier alweer dus