ja verder wel een leuk weekend gehad hoor normaal zouden we tegen eind nov zeker moeten verhuist zijn hoor en lekker uitrusten he dan zal je er snel weer boven op zijn
Sylvia spannend hoor ! Wendy, dankje wel ! Truus, grote meid dat je afspraak hebt gemaakt voor Lars !
*geeft dr zelf een schouderklopje* ik ben ook benieud hoor meiden. Maar denk dat ik t wel al weet. Hoe is t nu met je buik dees? Nog aan de poeperij?
Nu even niet nee, heb nog niet gegeten en volgens mij is naar gister en naar vanacht mijn darmen helemaal leeg Ben benieuwd of onze Larsje reflux heeft, gelukkig maar dat hij er medicijntjes voor kan krijgen ! Verder alles goed met Mama, Papa en Lars?
Goedendag meiden! Ik poep al dagen goed. En ben al 3 dagen misselijk. Daar krijg je toch weer hoop van he.
Zijn jullie lekker aan de poeperij ik ben lekker aan de diarree, dus puh .. Iedereen last van de darmen
Hihi diarree heb ik een paar weken geleden al gehad. En niet te zuinig ook haha. Heel de pot zat onder de spetterpoep . Oke ik zal nu ophouden....