Ander onderwerp? Aangezien het zo etenstijd is. Niet dat t mij wat uitmaakt, maar sommige kunnen daar slecht over.
yenne het word wel weer tijd voor een nieuwe buikfoto. Laat ons maar eens schrikken. Denk dat je giga gegroeid bent. Wennie, geld ook voor jou. Mijn buikfoto willen jullie niet zien...
I know dat het weer tijd wordt.....maar je raad het nooit...?! Ja hoor het kabeltje is weer foetsie! Grrr zoo vervelend. Ik ga zo goed zoeken, beloofd .
orde meid........is een heel belangrijk woord in een huishouden. Gut, moehj mij horen........lijk oma wel.
Nou oma, misschien moet je maar een keer hierheen komen met de heli en orde in ons huishouden brengen! Vind ik wel een goed plan....Neem je Lars mee . Zal ik vast de koffie klaarzetten. Met zelfgebakken cake dr bij.
Wow oppermoeke! Wat klink jij oud! Terwijl ik ouder ben. Ja, we willen nieuwe buikfoto's. Willen jullie ook 1 van mij?
Truus heeft mijn buik wel eens gezien, toen ik zo pijn had. Stond ie bol en strak, leek echt zwanger. Nu is het flubber, haha. Ben niet zo atletisch.
Haha mijn buik was ook flubber. Heb al een jaar niet meer gesport. En dat was ook wel te zien . Nu heb ik gelukkig een excuus .
Zitten jullie stiekem te wabcammen zo nu en dan Maar als ik je fotos bekijk Sucre, vind ik jou er slank uit zien hoor, dus kan me niet voorstellen dat jij flubberbuik hebt!
Ikdus, ik ben ook wel slank. Maar doordat ik niet sport, is mn lijf niet mooi strak. En mijn buik al helemaal niet. Maar als ik ga sporten, zal het er vast beter uitzien.
Nou ik sport ook niet en bij mij flubbert het niet , je bent vast te onzeker over jezelf, ik denk dat jij wel een mooi buikkie hebt en dat je overdrijft !