daaaaaag yenne. he, maar ik klink net als oma. Wil niet zeggen dat oma ben............en zo oud ben iok ookniet. Ik heb flubber buik. echt heeeel onsmakelijk
Ikdus, ik weeg 68 kilo en daar flubbert helaas echt wel wat van. Maar, ik ga donderdag tennissen! Goed he.
Okee, als jij het zegt Sucre dan zal ik je maar geloven .. Jaa zeker goed van je ! Ik ga met Shady op kickboksen zodra ik werk heb, en misschien ga ik ook maar op fitness erbij als dat kan tenminste
Ben ik helemaal met je eens ! Nou ik ga met mijn super maagpijn maar eventjes leren Ben er later vast weer
sucre het word nu wel weer spannend he ik zal alvast maar duimen en kom met de roze wolk alvast jou kant op en iedereen zo last van de darmen pfff ik gelukkig nog niet ik voel me wel goed zo al begint mijn buik nu wel aardig in de weg te zitten hoor en ik ben zoeizo al niet mager en nu nog ons meisje erbij ik ben als een opgeblazen ballon na de bevalling moeten er wel heel wat kilotjes af hoor veel werk aan de winkel groetjes
Wat een onderwerpen hebben jullie het over haha. Ik ben blij dat ik toen aan het werk was! @ikdus heb ik je vergiftigd met mn kookkunsten van zaterdag?
Pffff over eten gesproken mag zo weer koken Blegh ik haat koken hahaha Dus ik denk dat het lekker makkelijk word. Aardappeltjes met groente en vlees
Jij blijft echt een prachtig buikje houden Wendy! Ik ben net gebeld door de vk over die rekening. Die was van de 2 keer dat ze mij hebben gebeld. Moeten ze in rekening brengen. 106 euro! Belachelijk toch! Verder raadde ze me aan te gaan tempen, al heeft dat bij mij minder waarde, gezien mijn onregelmatige leven. Verder zei ze dat het wel eens voorkomt dat je lichaam tijd nodig heeft na een curretage. Wie doet de ongidans voor mij?
Dankje Sucre! Het valt me op dat mijn buik nu niet veel meer veranderd Jeetje balen meid wat een zonde geld....
@ sucre wat belachelijk dat je zo achterlijk veel geld moet betalen voor 2telefoontjes! Ik ben de ongidans voor je aan het doen! @wendy mooi buikie hoor!
Er zijn er al velen voor me aan het dansen. Ik hoop eigenlijk een zwangerschapsdans.. Maar die hoop heb ik nu echt helemaal opgegeven.