Wat een mooie buik. Ik vind jou ook helemaal niet dik. Aangezien je toch al 35 week bent. Waar wil je bevallen meid?
Doe mij maar wat vruchtbare eicellen dan. Owh, die van jou zijn nu natuurlijk ook niet in optima forma.
Ik bedoel eigenlijk dat je hormonen na de bevalling nog wat ontregeld zijn, waardoor je niet meteen een eisprong gaat hebben en ook nog niet ongi gaat worden. Snap je? Voor de rest heb je wel bewezen dat je goede eieren hebt. Dus, wat dat betreft wil ik er wel 1 haha!
Ik heb het weer gezellig in mijn eentje. Waar is iedereen nou? Nou, dan ga ik er maar weer vandoor. Tot morgen!
Hoi hoi, Nou nou iedereen aan de schijterij lees ik. Ben ik blij dat ik alleen nog maar een beetje last van me wangen heb. De medicijnen doen goed hun werk. Ik was weer gezegend denk ik.
goeie morgen allemaal niet te snel opgeven he sucre nog even geduld en dan weet je hopelijk weet je dan wat meer hier doen we liever een zwangerschapsdans dan de ongi dans hoor groetjes
Zit iedereen aan de wcpot vast? Ik hoop dat iedereen snel beter is hoor. * Cin brengt iedereen een lekker mok verse soep * * zo daar knappen jullie vast van op * Dikke knuffel
hey ik sluit me aan bij de griepclub. Lekker naar huis gegaan van me werk en in bed gekropen. Hoop dat we allemaal weer snel beter zijn.