Goedemorgen! Vroeg he, voor Sucre? Ja, ik moet naar de dokter, anders was ik echt wel in mijn nestje gebleven!
Ikdus, ik ga ook voor je duimen hoor. Steward lijkt me hartstikke leuk! Veel succes meissie! Ik gaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Goedemorgen! @Sucre zoho vroege vogel . Hoe was het bij de dokter? @Senna balen dat iemand jullie naam al heeft gepikt! Mijn nichtje (dies nu 17 weken zwanger) heeft ook een meisjesnaam. Maar iemand die zij kent is in januari uitgereknd en heeft exact dezelfde naam gekozen. Maar toch houdt ze de naam. Vind ik wel stoer . @Shady leuk dat je altijd 's ochtends nog even een berichtje komt posten . Werkse vandaag! Vanmiddag komt iemand van de kraamzorg. En ik voel me al zo beroerd . En ik moet nog opruimen en afwassen. En stofzuigen maar de stofzuiger is kapot . Bah bah bah. Vriendlief moet naar school en wilt niet eens 2 uurtjes eerder naar huis komen. Hij vindt school belangrijker. Nouja, tis ook heel belangrijk, maar een zieke vriendin thuis die alles alleen moet doen is ook heel belangrijk! Zo..ik moest even zielig doen hoor. Helpt wel .
Oh dat zou wel fijn zijn . Heb je een testje gedaan? Moet je nog wachten op uitslag of weet je die al?
Ik heb de uitslag al. Negatief. Ik snap niks meer van mijn lijf. Ben al dagen misselijk, nog steeds. Weer een desillusie rijker. Ik ben zo boos en verdrietig.
Ach meisje toch . Wat is dat weer oneerlijk zeg! Was het niet te vroeg om te testen? He verdikkie zeg . Ben maar ff lekker boos en verdrietig. Tis ook zo kl*te allemaal. Dikke knuffel van mij lieverd!
Geen idee of het te vroeg was. Heb voor mn gevoel mn ei al 3 weken geleden gehad. Ik weet het ook ff niet meer..
Zo tranen zijn weer weg hoor. Onze tijd komt nog wel. Eens zal er een zonnetje in mijn buik komen en 9 maanden blijven. Dat weet ik zeker. Maar ik wil het zo graag. Moet wat geduldiger zijn merk ik..
Zeker weten dat er ooit een wondertje in jouw buik gaat groeien. Geen twijfel over mogelijk . En dan ga jij een super mama worden! Ik snap heel goed dat je het heel graag wilt. Liever gister dan vandaag. Logisch toch? Je bent er klaar voor, en sterker nog; je hebt het al eens gehad maar toen is het van je afgepakt. Als iemand het verdient ben jij het wel .
Dank je lieve Sucre. Om 13.00 komt ze. Ik ga denk ik even afwassen. Ik kan niet te lang staan dus ik moet het in etappes doen haha. Red je het even alleen? Je mag altijd langskomen voor een kop koffie/warme choco/thee/whatever .
Och schatje toch! Wat zal jullie kindje gelukkig zijn met zo'n geweldige mama. Dat meen ik echt. Veel succes he en denk goed om jezelf. Je hoeft niet je huis helemaal spik and spam te hebben voor die mevrouw. Knuffel en bedankt!
Oh je bent echt een lieverd! Ben dr helemaal verlegen van. Nee je hebt gelijk, ik zal het rustig aan doen. Dikke knuffel terug en heel erg graag gedaan .
Goedemorgen meiden! Hier gaat alles goed, gister wat last gehad van kramp maar vandaag weer weg gelukkig Verder vooral druk geweest, dus weinig tijd gehad voor het forum. Sucre, jouw tijd komt echt nog wel. Zal voor je duimen dat de roze wolk snel jouw kant op komt. Een dikke knuffel voor jou!
goeiemiddag ik ben ook erg druk geweest veel gewerkt en veel aan mijn hoofd met mijn opa gaat het helemaal niet goed die lieve man wil niet meer verder en geeft het een beetje op ik ben wel blij dat ik em pas nog gezien hebt en lekker met mijn moeder bij em zijn geweest die herrinering houd ik me maar bij me ik kan het gewoon niet aan om hem nu zo te zien. Verder gaat het wel goed het is weer spannend weer afwachten of we ongi worden ik heb een brief van de huisarts gekregen voor het eerst een controle voor baarmoederhalskanker tja ik ben dit jaar 30 geworden en blijkbaar hoord dit erbij nou wacht ik even met een afspraak maken tot na het weekend als ik weet of ik ongi word ja of nee hoe gaat het met iedereen veel zieken begrijp ik. ikdus ik duim voor je wel gaaf hoor spannend. sucre moeilijk he ik kan me het zo goed voorstellen hoe je je voeld ik hoop dat je snel wat meer weet dikke knuf meid. dayenne doe maar kalm aan meid je hebt er niks aan als jij voor pampes op de bank ligt . xxxx saskia
Hoi sas en sas. Sas, moeilijk zeg, dat van je opa. Is hij ook ziek? Andere sas, waarom heb je krampen? Ook aan de schijterij? Zoals half topic hier?