Hoooow dat duurt nog zooo lang.. Ik heb hier trouwens handige sites voor de mama's die nog zwanger moeten worden of al zwanger zijn. http://www.nutriciakindervoeding.nl/Zwa ... zond+eten/
Ja, maar ben nou allang al blij dat ik nu wel langs mag komen De vorige keer zei ze dat het niet nodig was En gewoon moest afwachten Dat is idd een hele handige site
Ja het is zeker wel beter dat je langs mag komen nu. Maar toch het duurt nog zolang haha. Ik ben ongeduldig en ik wil ook graag weten wat het is bij jouw. Ik gun duidelijkheid.
Ja ik wil het ook graag weten hihih Ben heel benieuwd wat ze met dan te vertellen heeft..wat het nou is
Ben ook heel benieuwd Ik vind het ook spannend van die appartementen. Het word sowieso één met 2 slaapkamers. Zou het een voorteken zijn?
wie weet @truus: ik zou gewoon een lijst maken met mensen die je nog wel eens spreekt en mensen die je niet meer spreekt.. mensen die je niet meer spreekt of nooit ziet op verjaardagen e.d. die geen kaart en anderen wel maar het is lastig...
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Ik heb altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad en nooit m'n eisprong gevoeld. Ben sinds 1,5 jaar gestopt met de pil en we proberen sinds 6 maanden om zwanger te worden. Omdat mijn cyclus altijd zo onregelmatig is ben ik sinds deze maand begonnen met ovulatietesten. Mijn laatste menstruatie was 18 mei en ik had een positieve test op 6 juni. We hebben 7 en 8 juni sex gehad. Volgens alle kalenders zou ik dan 9 juni m'n ovulatie moeten hebben gehad. Ik had 9 juni echt vreselijke steken links onderin m'n buik en het gevoel van kramp. Ook heb ik sinds die dag last van (meestal) geel/wit slijm en heb ik 's morgens met opstaan een heel raar gevoel in m'n buik. Ook heb ik veel lucht in m'n buik. Kunnen jullie me helpen met deze symptomen want ik heb dit nog nooit gevoeld en weet niet wat het betekend!
9 juni klopt niet. Je hebt op zijn laatst 8 juni je eisprong gehad. Je symptomen herken ik niet, maar je maakt wel na je eisprong het stofje progesteron, en die kan voor dit soort klachten zorgen. Het enigste wat je kan doen is afwachten en blij zijn dat je je ei hebt gehad
@ikdus omdat je het zo lief vraagt krijg je voor deze ene keer geen straf. En ja je had gelijk ze is geslaagd (de enige in de familie met hersenen haha) Spannend hoor die appartementen. Hopen dat je gauw nieuws hebt! @truus bij mij is het nog niet aan de orde dat ik kaartjes kan gaan sturen maar ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is een selectie te maken. Bij ons is het zo dat ik waarschijnlijk iedereen waar ik ook maar 1keer hoi tegen gezged heb in mn leven(bij wijze van) een kaartje zou willen sturen (dat doe ik ook met kerst) en mn vriend vind dat allemaal niet nodig en wilt zn ooms en tante's niet eens een kaart sturen. @senna Gelukkig dat je dan terecht kan bij de dokter! Hopen dat hij/zij je dan duidelijkheid kan geven. @boogschutter welkom hier en veel succes met zwanger worden! Ik kan je alleen geen antwoord geven op je vraag sorry @ iedereen hoe is t?
Gelukkig maar Shady dat je mij vergeeft. Hahaha goed van dr hoor, en ze is vast niet de enigste met hersens.. Hahaha wat erg dat hij niet eens ooms en tantes kaartjes wilt sturen. Ik zie wel of ik een kaartje stuur, het is natuurlijk van onze kant wel erg duur als we het sturen. Zal het wel emailen
Het boeit hem helemaal niks ook niet als we geen kaartje krijgen ik vind dat altijd wel jammer. Maar we zijn ze eigenlijk nooit dus ik snap het wel een beetje ik doe het ook een beetje voor "de sier". Mn moeder heeft nog 7broers en 2zussen en die hebben allemaal kinderen(en die kinderen hebben ook alweer kinderen) maar dat gezin is het enige gezin die hoger kunnen/zijn gegaan dan mavo haha. Ja bij jullie zou het een dure happening worden maar voor hun ook als ze op kraamvisite willen komen haha. leve de email en de webcam!
Leeuw, ja ben weer aan de pil niet nog steeds . Shady, ja vanaf hier word het duur en duurt het ook nog even. Denk alleen belangerijke familie/vrienden kaartje en de rest emailen.. En inderdaad gelukkig bestaat er zo iets als webcam en mailen etc.. Lekker rustig toch zonder die kraamvisite. Mijn familie is ook zo groot en allemaal roddeltantes, en willen alleen op dit soort dingen op bezoek komen om er bij te horen. En dat hoeft voor mij echt niet ik ken ze amper. Dus het zit maar aan één kant van de familie dat ze slim zijn hahaha.
Ja echt haha anders was er nooit wat van me terecht gekomen! Maar qua uiterlijk lijk ik wel op mn vader zeggen ze. Ik ga ff douchen meis ik heb t vet koud! Tot straks! Kus
Nou dat maakt toch niets uit, zolang je maar hersens hebt Pfff ja het is echt koud he Veel douche plezier.