Ja eindelijk groeit mijn buikje . Hihi ja gaaf he! Die adidas schoentjes heeft Alex gekocht, samen met 2 adidas trainingspakjes. Hijs zo trots haha.
yenne mooie buik. Jeetje meid wat ga je hard. Mooie buik hoor. En die schoenen....geweldig. Ik wil ook adidasjes......of nikies. Lars heeft helemaal nog geen schoenen. Moet toch maar eens shoppen. Yenne ik duim voor jullie. owja, mijn intake was ook met ongveer 7 maand volgens mij. Maar stelt niks voor hoor.
Het stelde inderdaad niks voor. Maar wel raar dat ik het nu al kreeg. Ik ben toch nog geen 7 maanden? Neeeee nog lang niet.....toch? Thanks voor het duimen! Adidasjes of nikes zijn gaaf he . We hebben nu adidas en puma's. Zó stoer.
Maar ik betwijfel of t echte zijn.... t plaatje klopt niet. Ik koop wel een stel nieuwe. Gewoon uit een winkel.
Ja dacht ik ook... We hebben 3 paar schoentjes, 1tje is voor 0-6 maanden (stond geen maat bij), 1tje is maatje 17 en 1tje maat 18. Tligt dr natuurlijk ook aan hoe de schoentjes vallen. Die van maat 18 lijkt veeeel groter dan maat 17. Tot hoe oud kunnen ze eigenlijk maat 17 aan? Want we hebben trainingspakje maat 68 erbij gekocht (ze haddden geen kleinere maten). Maar past ze dat wel tegelijk?
Wat een mooie bui yenne! Hier begint de kramp weer terug te komen, voelt nu als een soort van steken in me buik.. Noujah ik heb me werk al gebeld of ik morgen vrij kon krijgen, want dan kan ik een uurtje helpen bij me normale baas Morgen dus een uurtje spelen in de modder en dan weer vrij (we moeten met 50 man een enorm zeil gaan trekken over het toekomstige water bassin)
haha. ja ik zou t niet weten. Ik ben dr inmiddelswelachter dat de maten lang niet altijd kloppen. Lars draagt nu kleding maat 50, 56 maar ook wel al 62. Wat gewoon al heel klein uit valt. Maar ik heb ook kleren hangen van maat 62 die hij nog lang niet aankan. Meet eens een schoentje op. Zal ik Lars z'n voet meten. Doe die nike maar.
Hallo meisjes daar ben ik weer hebben jullie me gemist? @sucre allereerst een hele dikke knuffel en kus voor jou! Ik dans en duim nog steeds voor je! @truus hoe gaat het met je kleine ventje heeft ie al minder last? @dayenne nu komt het idd heel dichtbij he na dat gesprek! Moet ik anders ff tegen alex gillen? Bij robbert helpt het altijd wel haha @ de rest HALLO! Ik heb nog niks van het zkh gehoord dus dat is vast positief hoop ik! Ik ben wel net bij de ha geweest want ik heb een hele dikke pijnlijke bobbel onder mn oksel. Maar volgens de dokter is het een ontsoken haarvaatje of een ontstoken zweet klier. Daar zijn wel medicijnen tegen maar dat mag ik niet want dat vinden mn eitjes niet fijn zei hij. Vanavond zal ik er niet of pas laat zijn want we krijgen visite dus niet teveel kletsen he!