Adidas maat 17=11 centimeter. Puma maat 18=12 centimeter. Ja ik hoor wel vaker dat de maten erg verschillen. Hema kleding schijnt veel groter uit te vallen. Ik heb 1 rompertje maat 56 v/d Hema en 1 rompertje maat 56 v/d Prenatal. En die van de Hema is echt veeel groter. Heel raar.
Ben trouwens heel gezond een appel aan het eten ipv frietjes. Goed he . Ben nog steeds niet lekker dus hele maaltijden gaan dr niet in. Vandaar maar een beetje fruit en een danoontje. Heb ik in ieder geval iets binnen .
Iel truus! Ik wil er zelf niet eens in peuterenhaha viezerik! Ik ben wel blij dat het wat beter gaat met lars!
Sas, hopelijk test je positief en hoef je dus niet te testen op bmhalsk***** En sterkte met je opa, ik hoop dat hij toch nog even het licht gaat zien. Want op zo een manier is het ook niet leuk, maarja je hebt gelijk je gaat pas wanneer je gehaald word, je kan het niet afdwingen. Maar toch sterkte ermee en een dikke knuffel. Truus, hoe is het met Lars kan je al verbetering zien ? En hoe is het met mama en papa ? Sucre, vind het zo rot dat je negatief hebt getest Neem je wel de etos pillen in nu of niet? Ik hoop dat je of snel weer een korte cyclus hebt of een hele lange 9 maandjes Sylvia, hoe voel jij je nu ? Lekker aftellen naar je verlof hè .. Ben je alweer wat minder verkouden? Saskia, kramp helemaal gestopt nu ? Dayenne, ik duim voor jullie hopelijk krijgen jullie ook eens geluk met een huisje ! En wauw wat een gave schoentjes zeg, mooi.. En je buik heb je net gegeten ofzo , echt super mooi is je buik hij groeit nu echt hard zeg jeetje . Shady, als jij me nog één keer laat schrikken met je smsjes word ik boos Verder alle meiden thanks voor het duimen echt lief van jullie Knuffel voor jullie allemaal.
Yenne, ik be vergeten om lars z'n voeten op te meten. We kregen onvewacht visite. Dus niet meer aan gedacht. Morgen doe ik t wel even. Die rompers van de hema zijn mooie dingen. Heb gewoon die witte, maar die blijven heel mooi. En de pasvorm vind ik prima. Lars draagt nu ook maat 56. Zit perfect. Misschien handig voor jullie (wennie, sylvia en yenne) om te noteren. Noppies valt klein. ducky beau valt groot. Z8 valt groot hennes ook groot...
Sucre balen van je nega test, dikke knuffel voor jou! Ls je maar weet dat mijn duimen over uren draaien voor jou!
Goedeavond Ik had me laatst opgegeven voor kranten rond te brengen enz En nou werd ik vanavond gebeld door een vrouwtje...en moet morgen avond bij haar langs komen Nou het zal wel mooi zijn...dan komen er weer extra centjes binnen Want ik solliciteer me te pletter maar helemaal niks niks en nog eens niks Dus nou hopen dat ze wat voor me heeft
En hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat het goed..begin alleen een beetje verkouden te worden Maar dat gaat ook wel weer over voordat ik een jochie ben
Goedemorgen meisjes! Aangezien ik allang in de bus had moeten zittenmaar nog in mn pyamam hier zit kan ik net zo goed een berichtje neerzetten haha. Ik heb heb me zwaar verslapen! @ikdus ik zal je nooit meer zo laten schrikken haha.
Goedemorgen! @Truus oh is heel niet erg hoor. Doe maar rustig aan. Ik heb nog zo'n 4 maandjes . En thanks voor de info. Alleen ken ik al die merken niet haha. Ja Noppies en Hennes wel, maar die andere 2 niet. Ik koop alleen maar kleertjes bij Prenatal en Hennes. En af en toe mexx als het 2dehands is. @Ikdus haha nee ik had niet net gegeten. Ja hij groeit echt naar voren he? Echt een bolle buik wordt het al haha. Enne...helaas weer geen geluk met het huisje..We hadden eigenlijk over een kwartier de bezichtiging, maar mijn vriend belde gister om een andere datum te plannen omdat hij vandaag iets belangrijks had van school. En toen zeiden ze dat het huisje gesloopt werd in 2009. 1 maand na deze woning. Dat heeft natuurlijk helemaal geen nut...Wel echt belachelijk, want op de site stond 2010. Maarjaaaaaaa....weer verder zoeken dus! @All thanks voor jullie complimenten! @Shady oh oh oh *yenne zwaait met haar vinger* niet meer verslapen jij he! Haha wel grappig, heb je je rete erg verslapen en kom je toch nog een berichtje posten . Ik zou helemaal in paniek door het huis rond rennen haha. @Senna ik hoop echt voor je dat ze wat heeft! Ik ga heeeeel hard duimen . Enne niet ziek worden he! We hebben al genoeg zieken hier *snotter snotter*. Gister hadden we voor het eerst cursus Samen Bevallen. En het was echt super! Echt een hele leuke groep . En die vrouw die de cursus geeft was ook super aardig. Veel info gekregen. En bijna al die vrouwen schijten 7 kleuren stront voor de bevalling dus ik voelde me helemaal thuis . Vriendlief vond het ook leuk en erg interessant. Eindelijk es een cursus waarbij de partner ook een functie heeft en erbij wordt betrokken. Vond ie erg prettig. Ik heb nu alweer zin in volgende week! Nou ik duik weer op de bank. Nog steeds ziek. Heb vandaag maar alle afspraken afgezegd; ik ga lekker uitzieken!
Hee Cinn! Nee met yoga ben ik gestopt. Die cursusleidster lag me niet zo en ik had na de yoga giga last van mijn isschias. Hoest met jou?