hallo goeie morgen allemaal hier nog steeds last van men verkoudheid maar valt wel mee hoor als het maar zo blijft maar ik heb sinds gisteren avond steeds harde buiken en een soort gerommel in men buik volgens de gyn moet ik gewoon wat meer rust gaan nemen ga ik proberen maar is niet zo eenvoudig he ik hoop wel dat ons meisje nog even bij ons blijft hoor ze moet nog eventjes wachten om de wereld te verkennen groetjes
Dayenne doos het was sarcastisch over dat net gegeten.. Toen je buik kleiner was vonden je vrienden toch als of je net gegeten had .. Balen van dat huisje zeg erg rot . Leuk dat de cursus jou en Alex goed is bevallen! Sylvia, dat is vervelend die hardebuiken! Ze moet inderdaad nog minimaal 2,5 weken in jou buikkie blijven! Beterschap met je verkoudheid en rustig aan doen hoor! Dikke knuffel
Hahahaha Dees ja ik ben echt een doos . Dacht dat je het meende haha . Mijn naam is niet voor niets Yenne-doos hihi.
Dayenne, wat cool dat de cursus zo goed bevallen is . Wel jammer van het huisje. Ik hoop zo dat jullie gauw iets krijgen, zodat jullie een heel mooi kinderkamertje kunnen maken. Ikdus, hoihoi! Sylvia, je moet even goed naar mij luisteren. Als je veel harde buiken hebt, moet je echt rustig aan doen. Ik weet dat dat makkelijker gezegds is dan gedaan, maar het is wel beter voor jou en voor je meisje, dus dan is het al wat makkelijker toch? Knuf!
Slim hoor Dayenne Sucre, hoooooii ! Wat een nare droom zeg, bah ! Anja, gefeliciteerd met je goede echo ! Weten jullie het geslacht nu ook of niet ?
@Sucre he bah wat een nare droom . Doe maar niet meer zo dromen hoor! @Anja jeeeej wat goed zeg! En weten jullie het geslacht?
Ik vergeet gewoon iets Wendy van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag meid !!! had wel al gekrabbelt op hyves, maar volgens mij z je daar niet vaak op
En dat mogen wij natuurlijk niet weten hè Anja.. Doe je wel even fotos plaatsen in je album of op hyves ?
als je dat wil weten mag het wel hoor we kwamen er perongeluk achter tenmminste vriendlief we krijgen een zoon..
maar ik maak het niet bekent op hyves dus graag stil houden. we zijn wel heel erg blij. alles zat er ook aan en op. xxx
Ooo wat leuk nog een jochie erbij Gefeliciteerd ! Ik houd het stil op hyves hoor Zag je vriend perongeluk opeens een piemeltje ? haha
Heej heej. Yenne, dikke kut ja, van het huisje. Dr komt echt wel een mooie woning voor jullie hoor. Wennie, gefeliciteerd. Sucre, knuffel meid. Dromen kunnen zsoms zo werkelijk zijn alsof t echt is. Eng he? Gelukkig zijn dromen bedrog. Anja, Leuk een jochie. De jongens hebben de overhand inmiddels. Jeej....dat word vechten om de meiden.
ja vriendlief stormde naar het scherm, en zei gelijk ik zie een .... het wordt een jongen. we krijgen een zoon. ik hoef dan nog maar 18 jaar te werken want dan tekent hij een contract bij ajax. wat is het toch een lekker ding he. xxx