sucre en hoe was het etentje ? saskia nog geweest of toch maar niet? stomme wintertijd ook haha was daar door nog vroeger wakker dan dat ik altijd al ben. dalijk naar de kerk voor een bruiloft nou ja eerste uur is reguliere dienst en daarn a10 min bruiloft hahah. word een zware ochtend want ik ga nooit naar de kerk .
Goedemorgen allemaal! Ik ben uiteindelijk niet geweest, zat de hele tijd te twijfelen dus lekker thuis gebleven. Stel je voor dat het deze ronde raak is haha Moet zeggen dat een avondje alleen thuis soms ook best lekker is. Lekker lui op de bank, zakje chips erbij etc.
@Melanina waarom ga je dan naar de kerk? en nu wel............of ga je alleen voor die bruiloft en wil je zeker weten op tijd zijn Mijn mannetje zit ook aan zijn pc vergroeit hoor hihi maar ik kan er ook wel wat van. Sas heerlijkkan dat zijn he een avondje op de bank met een zak chips. Sucre gefeliciteerd met jullie half jarig huwelijk was het etentje gezellig?
Goedemorgen meidjes! Hoe is het hier? Ik ben gister tot 1uur bij mn oom en tante geweest want mn kleine neefje van 8maanden moest naar het ziekenhuis echt zielig. Dus ik ben thuis gebleven met de 2 andere kinderen. Hij had het heel benaued dus dat was heel zielig. Hij heeft een keelontsteking en dat werkt door op zn longen dus hij moest aan een vernevelapparaat en daarna klonk ie al meteen een stuk beter dus hij mocht wel gewoon weer mee naar huis
Goedemorgen! Sucre gefeliciteerd meid! Hoe was het etentje? Shady aaah wat zielig voor je neefje . Gelukkig gaat het alweer wat beter. Whaaaah meiden ik heb zo'n zin in morgenavond. Schoonmama komt hierheen en dan gaan we uit eten . Daarna komt mijn mama en gaan we naar Babyview voor de 2D/3D/4D echo . Heb er echt super zin in. Ik ga even eten...Fijne zondag meiden!
He muthje welkom hier . Gezellig dat je mee komt kletsen. Net bezig zie ik..heb je al een regelmatige cyclus? Veel succes & ik hoop dat je snel zwanger bent!
nee nog niet ben bezig met tellen maar had in deze week ongi moeten worden gisterebn en eergisteren op bed gelegem hooftpijn en braken dus wie weet
Oke. En weet je nog hoe je cyclus was voor je de pil slikte? Ik denk dat je op dag 35 best een testje kunt wagen hoor...Uitgaand van een cyclus van 28 dagen .