Hier ben ik ook weer! Vanmddag hebben we een verjaardag pff alweer Maar het is mijn nichtje. Dus moet ik wel ff naar toe. @ Yenne spannend meid de 3D echo. Het is echt zoooo leuk! Geniet ervan! @ Muthje Ik zou idd ook een teste wagen zeker op dag 35. Spannend en heel veel succes. @ Saskia spannend ook voor jou nog een weekje en je mag weer test. Ik duim voor je hoor @ Dees Alles goed wijffie? Hier net de enveloppen voor de geboortekaartjes voorzien van adresstickers en postzegels. pfff komt nu heel dicht bij allemaal
dus gelijk eenzwargerschaps test? doie ik liefer als me mannetje thuis is is nog beetuje spanning het is jammer dat hij zo veel weg is maar ja
Ik vond die niet heel fijn. Het voordeel van digitaal is dat mje geen twijfels hebt met vage lijntjes. je weet meteen waar je aan toe bent. @ Muthje wat voor test wilde je anders doen Wat doet je vriend omdat hij zoveel weg is. Zo ik ben niet nieuwschierig haha...
@Wennie wauw zo komt het zeker dichtbij. Ik ging laatst alle adressen verzamelen, en kreeg toen ook de kriebels! Zometeen is er gewoon een baby in ons leven...zo bijzonder! Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe jou mannetje eruit ziet en hoe ie gaat heten . @Muthje, ik zou als ik jou was een kruidvat testen nemen (de normale) en een clear blue digitaal. Kruidvat is heel gevoelig, dus als je daar een streepje op ziet, hoe vaag ook, kan je een CB digitaal doen (als bevestiging). De CB is minder gevoelig en heeft dus meer HCG nodig. Ik heb veel testen geprobeerd in die 10 maanden, en deze 2 vond ik het beste! Oh Wennie veel plezier op de verjaardag! Ik heb eigenlijk ook een verjaardag van mijn tante, maar voel me nog steeds niet goed dus ik blijf lekker thuis. Van de week maar ff langs gaan...
me mannetje is schipper dus de dingen die we dsamen doen ijnniet veel en het kindje is net zo goed van hem als van mij dus wil graag samen met hem de test doen dus ben benieuwd ik hoop dat hij snel thuis is en missie ben ik dan al ongi dat kan ook nog
Haha goeie. Hoi meiden. Ik ben dr weer hoor. Sucre gefeliciteerd met je half jaar jubileum. Geniet dr van, en laat je lekker verwennen. Hoe ist verder met de rest? Muthje welkom meid. Succes met zwanger worden. Yenne spannend en leuk meid dat je morgen weer een echo hebt. Ben je ook zo benieuwd naar je dochter? hoe ze dr uit ziet? en hoe ze heet? Haha. Wat ik me afvroeg, als je t geslacht van de kleine weet, ga je m nu dan ook al bij naam noemen? Als jullie samen zijn? Ik heb gisteren een vrijgezellenfeest gehad. Was erg gezellig. Ennuh Shady, wij hebben de erotische massage les ook gehad. Heb t nog niet uitgeprobeerd, maar ga t zeker wel een keer doen. Zegt Robbert ook telkens stop? haha....zie dat hier nog niet zo snel gebeuren. Wel leuk hoor zoiets. Hebben gigantisch gelachen. Vanacht uitgeweest, pff...ben dr nu nog brak van. Ik voel me nu toch best wel oud hoor. Ben t echt niet meer gewend. Maar was wel weer geweldig. Lars is dus voor t eerst uit logeren geweest. Pff was best wel even moeilijk hoor. Hij was bij mijn ouders. Gelukkig is alles goed gegaan en heeft onze zoon zich voorbeeldig gedragen.
Sucre nog gefeliciteerd met jullie halfjarige huwelijksjubileum ! Truus, nog gefeliciteerd met Lars zijn eerst vermaand dag, reden voor een kleinfeestje ik heb net 2 bakken brownies gemaakt die staan nu in de oven En jeetje Lars al uitlogeren geweest, leuk hoor Shady, heftig van je neefje ! Muthje welkom hier ! Maar ik ging net tellen en volgens mij klopt het niet dat jij nu op dag 35 zit hoor ? Want als je 23 september bent gestopt met de pil ben je toch niet meteen ongesteld of wel? En je kan nu pas op dag 34 zitten als je wel ongesteld meteen als je stopt met de pil.. Hopelijk zegt de hoofdpijn en de misselijkheid wat en ben je meteen zwanger Wendy, leuk hè die verjaardagen
sep 22 Laatste pil gehad en de 23 ongi geworden zat al een tijde raar te doen met me periode dus ben gelijk ongi geworden dus ja het klopt wel ongeveer maar iemand anders heeft het voor me uit gerekend en niet ikke snap het namelijk niet hihihi
Oooow nu snap ik het Zal ik even uitleggen hoe je rekent : De dag dat je echt helderrood bloed verliest en wel meer dan één drupje is dag één van je cyclus. En dat tel je tot de volgende eerste dag van je menstruatie. Simpel hè, hahah.. Dus gewoon in je agenda schrijven welke dagen je ongi bent geworden en dan kan je het optellen Maar hopelijk voor jou duurt het nu nog 8,5 maandjes
Hoi meiden! Het etentje was super. Erg gezellig! En vakantie is geboekt. Muthje, welkom hier. Houdt er rekening mee dat je 1e cyclus na het stoppen met de pil een tijd op zich kan laten wachten. Bij mij duurde het 66 dagen. Dayenne, leuk dat je morgen weer een echo hebt. Wat is 4-d? Wendy, nog even meid, en je kleine man ligt in je armen. Wat een mooie gedachte he. Succes met de laatste loodjes! Truus, ouwe bok, ik kan dat ook niet meer, lang stappen en me de volgende dag weer fris en fruitig voelen. Wij zijn ook al zo oud. Hoe was de cursus? Interessant?
dank je wel voor de hulp meiden als me ventje thuis is doe we voor de zeker heid en test mischien ben ik alang ongi dan maar dat zien we dan wel weer ik hou jullie op de hoogte volgende week dinsdag is hij thuis en heb begrepen dat hij gelijk een dokters test wou doen hahaha hij is nog nieuwschieriger als ik
Hahaha het was ook sarcastisch meid.. Als ik lees hoeveel meiden moeite hebben om hun kindje ergens anders achter te laten voor een paar uurtjes heb ik het zo met ze te doen. Dus je klinkt niet bezitterig hoor, nog even paar maandjes genieten met je ventje en niet meer laten logeren hoor !
Haha... Nee, viel me eigenijkbest tegen om hem zo lang niet te zien. Een uurtje gaat best. Maar en hele dag + nacht. Is wel erg lang hoor. Ow ja, nog bedankt voor de felicitatie. Ja z'n eerste vermaanddag. He, toch gaat t wel snel hoor. Hoest met jou meid? Ik lees vanavond wel weer. We gaan zo even eten, en dan ga ik ff op de bank. Ben moe....