Muthje balen zeg dat je mannetje zovaak weg is, dat word met oefenen voor een baby niet makkelijker ! Sucre, fijn dat jullie etentje leuk was ! En waar gaat de vakantie heen ? Truus, ja met mij is alles goed hoor, met jou ook brakke opermoeke Eetsmakelijk en bankhangse misschien tot vanavond..
@muthje welkom hier! Ik hoop dat je snel zwanger bent! @truus haha hij is leuk he die cursus! Kregen jullie m ook van tania? Ja robbert heeft idd wel een paar keer stop gezegd haha. Ik ben benieuwd wat jouw ventje ervan vind!
He shady, ja dus toch wel? Goh dat had ikniet verwacht. als ze dan toch al zover zijn...dan willen ze wel denk ik. (zal niet teveel uitwijden ) Maar ik ben ook benieuwd. Ja wij hadden ook van tanja. Zij is ook de enige die t doet he. Was echt geweldig. Doe jij t vaak?
Nee ik doe het niet vaak hoor meestal vergeet ik het en door de weeks heb ik daar echt geen zin in omdat het veel te lang duurt! En dan brn ik de volgende dag helemaal dood! Ja hij riep wel stop maar vooral omdat het anders zo snel afgelopen is en ik de massage nog niet af gemaakt had
Tegen ons had ze gezegd minimaal 40minuten maar het mag langer en meestal duurt het id langer. Ik ken al die blaadjes ook echt niet uit mn hoofd dus ik zit soms tussendoor te spieken haha. Romantisch ben ik he! Die blaadjes zitten nu ook vol met vette vingerafdrukken hahaha
ja maar dan oet je ook die blaadjes in je koppie stampen. Even een a4 tje pakken, en daar de grote lijnen opzetten. Of je behang volkalken kan natuurlijk ook. Aangezien wij toch een nieuw behangetje op de slaapkamer hebben willen, leek me dit wel een goede oplossing. Al die blaadjes over pennen op t behang. Wel origineel toch? Dus ik zal dr ook een kookwekkertje bijzetten, Kan ik precies op de 40 minuten stoppen, pyama aan en slapen....
Ja ben erg benieuwd. Vooral hoe ze gaat heten hihi. Ja we noemen haar inderdaad bij naam. In het begin vond ik dat wel raar, maar nu ben ik er helemaal aan gewend. Moet zelfs uitkijken dat ik haar niet bij naam noem als er mensen bij zijn haha. Het voelt nu zelfs onwennig om 'baby' te zeggen. Voelt zo onpersoonlijk. Ik ben zooo benieuwd wat ik morgen te zien ga krijgen. En op wie ze lijkt. En hoe mooi en perfect ze wel niet is. Oooh ben nu al aan het zwijmelen haha. Ben zó verliefd. Dat zal morgen wel erger worden . Dus morgen kunnen jullie me opvegen denk ik. Hee maar Shady en Truus, nu ben ik wel errug benieuw wat zo'n massage inhoudt. En waarom Robbert stop moest zeggen .
Oh Truus ik heb dat liedje ook gehoord. Zat helemaal te janken. Prachtig he. Ik zal es kijken of ik em kan downloaden .
Ja prachtig he. Kon me helemaal voorstellen dat zij zelf ook moest huilen. En Wendy van Dijk..gut toch. Wat zijn we toch allemaal weke vrouwen he . Bij mij lukt het ook niet...ik zal het morgen nog es proberen.
als je witl..........graag. Ik wil m graag hebben. Ja we zijn echt een stelletje emodozen.... Zat gewoon echt te snikken...zo mooi.
Ik kijk wel even of ik het kan downloaden, maar dan moet ik wel je mail hebben ofzo Truus, want ik weet niet hoe ik het anders moet sturen
Hallo allemaal Hoe gaat het hier? Bij ons gaat het goed We zijn hier al aan de klus gegaan... want je weet het nooit met die cyclussen van mij We zijn zaterdag met een hele groep te bowlen geweest En het was erg gezellig Als het goed is moet ik woensdag bij die vrouw langskomen Ik hoop dat ze wat heeft...want dat zou wel mooi zijn @dayenne Heel veel plezier bij de echo's @muthje Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden @shady Dan schrik je ook zeg! Gelukkig gaat het al weer beter met je neefje @saskia Nog een paar daagjes en dan mag je ook testen Spannend hoor! ik ga voor je duimen @Ikdus Hoe gaat het met je studie? @Truus Hoe gaat het mou jou en de kleine lars En ik las dat hij al te logeren is geweest @iedereen die ik vergeten ben sorry Nou ik ga zo ook maar lekker op bed Tot morgen allemaal
Heey leuk weekend gehad dus Senna en lekker aan de klus Ik hoop ook voor je dat het wat word.. Ik moet dinsdag naar de Arena Met me studie gaat het slecht eps: , deze heleweek gewoon niet geleerd.. Ik zit er alleen maar aan te denken om terug naar school te gaan één dag in de week en de rest werken.. En dan van deze studie toch maar in oktober examens te doen inplaats van maart, dus doe ik het rustiger aan.