Als je bij me in d ebuurt zou wonen, zou ik je helpen met duits. maar je gaat toch maar 1 dag werken?
Hoi sucre. Lekker geslapen? ikke wel. Ja Lars heeft zich voorbeeldig gedragen. Heeft niet gehuild. Geweldig toch? en heel veel geslapen
Ja bij de Arena.. Maar ik wil ook een bbl opleiding doen en dat is dus één dag per week naar school en minimaal 20 uur per week werken.. Dus dan heb ik twee banen, twee scholen, mijn oppas werk eens in de zoveel tijd. Ik wil samen met Shady op kickboksen en ik wil gaan lessen voor een rijbewijs, dus ook nog eens gaan leren voor theorie.. Dus maart gaat me dan echt niet lukken Truus, goed van lars zeg en hoe is met de reflux ? Ik heb trouwens deze: http://www.youtube.com/watch?v=hLwyavqjXxc Via realplayer gedownload, dus ik heb je liedje op mijn laptop
Dank je dees. Met Lars z'n reflux gaat t beter naar mijn idee. Hij spuugt minder. En ik merk ook niet meer zo duidelijk dat z'n voeding omhoog komt. Hij huilt nu dus ook minder
Truus, geweldig dat de medicijntjes helpen ! Hoelang moet hij het blijven innemen ? En PB even je email adress dan stuur ik het naar je mail
zo daar was ik weer Ja hoor dat heb ik weer...het was droog dat ik wegging en het begon in een keer te hoosen zeg dus ik ben maar weer naar binnen gegaan @sucre Fijne middag!
Daar ben ik weer Goedemiddag allemaal! Goed van Lars dat hij zich zo voorbeeldig gedragen heeft zeg! Studeerse Senna en Ikdus!