IK KON INTERNET NIET MEER OP ZIJN ZE NU WEER AAN HET WERKEN ! iidd nog 5 dagjes werken waarvan er al bijna eentje is afgelopen he ik tel af hoor nog even geduld
Goedemiddag! @Truus fijn dat de medicijnen helpen . @Sas balen van je ongi . En fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen. Verdrietig hoor, dat ie dood gaat . Veel sterkte! @Wennie mooi buikkie . Vanochtend bij de gyn geweest, kregen we onverwachts een echo . Mijn dag was weer helemaal goed. Ze lag weer (nog steeds) in stuit, en moest gapen. Gut wat was dat schattig! Ze smakte ook echt haha. En de gyn heeft voor de zekerheid nog een keer tussen de beentjes gekeken en het is nu 100% een meisje! Vanavond mag ik haar weer zien. Wat een geluksvogel ben ik toch ook. Ben weer helemaal blij. Heb mezelf daarna lekker verwend met een zelfgemaakt hard bolletje met asperses, mon chou en tonijn. Jammie!
Ja Wendy je buik is toch wel gegroeit sinds vorige week Dayenne, wat een geluksdag voor jou zeg heerlijk
@dayenne Heel veel plezier vanavond! Maar dat zal zeker lukken denk ik....hiihihih @sylvia Lekker hoor nog 4 daagjes werken en dan lekker genieten van je verlof Ik zal nou weer ff verder met het eten maken tot zo
goedesmorgens pff mannen hahaha die van mij vind het raar dat ik boos ben dat hij steeds op de bank in slaap valt en zo dus niet bij mij ligt . Maar zal dus wel aan mij liggen.
Goedemorgen meisjes! @melanina dat zou ikook niet leuk vinden hoor. N keer kan gebeuren maar als het elke dag zou gebeuren zou ik echt gaan denken dat ik stink ofzo of dat hij niet meer naast me wil liggen! Ik moet me weer haasten! Kus
goeie morgen allemaal ons meisje heeft zich gisteren weer eens laten zien mijn buik was net een schommelend schip jammer dat we op visite waren anders had ik het zeker kunnen opnemen heb ik nu nog altijd geen filmpje kunnen maken vind het jammer voor mezelf ook want is wel een leuke herinering voor later want dit is echt wel men laatste zwangerschap ik vind 2 een mooi getal groetjes
Mag ik mij even voorstellen? Ik ben de kleine meid van papa Alex en mama Dayenne. Ik was gister heel erg eigenwijs en moe. Ik ging me de hele tijd lekker verstoppen in de zachte placenta van mama en deed mijn handjes voor mijn gezichtje. En ik moest de heeeeeele tijd gapen, zo moe was ik. Papa, mama en allebei mijn oma's vonden mij heel erg mooi en waren heel erg trots op mij! Ondanks dat ik me ging verstoppen hebben ze mooie foto's kunnen maken.
Het lijkt alsof ik slaap, maar dat was niet zo hoor. Volgens de echomevrouw lag ik geen seconde stil. Ze had nog nooit zo'n drukke baby gezien zei ze!
Hier zie je mijn hartslag. Volgens de echomevrouw is tussen de 120 en 160 normaal, en ik had 159 goed he!
En hier zie je mijn voetje. Ik was heel erg lenig, want ik had mijn handjes én mijn voetjes bij mijn gezichtje! Papa en mama moesten daar heel erg om lachen. Mijn voetje is al bijna 5 cm, dat is groot he!
prachtige fotos Dayenne Jij hebt vast genoten haha. En ben je er al uit van wie ze het neusje krijgt? Eerst dacht dat ze dat ze jou neusje had en toen die van Alex en wat is het nu Zijn er nog meer fotos? ikke wil zien @ All goede morgen ! Melanina, wat vervelend zeg van je ventje, ik vind het begrijpelijk hoor dat je boos word.