Hihi Dees ze heeft ze neus van allebei! Van de zijkant zie je namelijk een wipneusje, wat ik dus heb. En van de voorkant zie je een breed neusje, wat Alex dus heeft. Echt heel mooi om te zien, ze heeft gewoon de neus van Alex en mij gemixt!
Wendy, jouw baby heeft weer een ware groeispurt gemaakt zeg! Echt een verschil met vorige week, wat leuk! Dayenne, wat een mooie foto's van jullie kleine meid! Dat was echt genieten zeker! Sylvia, nog 4 dagen, wat een goed vooruitzicht. Succes de laatste dagen! Ikdus, succes vandaag, hoe laat moet je?
Hoi Wendy, hoe gaat het met je? Heb je alles in huis? Alle kleertjes gewassen? Het bed op klossen? Etc? En wanneer denk je dat je mannetje wordt geboren?
Even iets grappigs: volgens ff heb ik zaterdag mn eisprong gehad. Ik vind het helemaal niet grappig eigenlijk.
Ja hoor alles staat klaar. Ben nu kleertjes aan het wassen donderdag komt mijn moeder een dag helpen. Mijn vluchttas pak ik deze week in. Extra accu foto en video camera zijn gekocht. We zijn er helemaal klaar voor. Nu wachten op in ieder geval de 37 weken want dan mag hij thuis blijven. Wil namelijk graag thuis bevallen.
Hee Sucre en Wennie! Gaaf Wennie dat je er bijna helemaal klaar voor bent . Ik heb er ook zo'n zin in! Ik hoop dat ze blijft zitten tot de 37 weken, want ik heb het gevoel dat ze eerder komt. Waarom weet ik ook niet.
hey dames. dayenne: mooie foto's. Wend: spannend hoor wanneer je je mannetje in je armen mag houden. hoe is het met de rest? xxx
@dayenne wat een super vette foto's! En helemaal geweldig dat je vanuit je beeb geschreven hebt echt cool! @sucre dat is vreemd dat je zaterdag je ei gehad hebt! Maar aan de andere kant is dat toch wel positief want dan hebben jullie nog een kans toch?! @ikdus hoe is het afgelopen? @Wendy nog ff en dan heb je je mannetje vast! Spannend hoor! Ik heb er trouwens ook weer een neefje bij hij is zaterdag geboren ze moest op het laatste moment nog naar het zkh want zn hoofd was te groot dus hij is met de pomp gehaald. Hij heet Dichairo Ik heb het vet koud dus ik ga ff douchen!
Hoi meiden, @ sucre, ik hoop toch wel dat je je ei hebt gehad hoor, en dat je nu toch snel eens ongesteld gaat worden. Wat zei de gyn? @ yenne, och och och geen wonder dat jullie flieft zijn. Ik ook.....op jouw dochter. Lijkt me een goede kanshebber voor Lars. Hoewel dr nog meer meiden op t lijstje staan. Maar echt schitterende mooie foto's. En die gaap ook.....GEWELDIG. @ wennie, jouw buik heeft echt een groeispurt gemaakt. Nog een week meid, dan mag je officieel thuis bevallen. Het komt nu echt dichtbij he. Als t begint. Geniet ervan hoor. Van elk moment. Hoe zeer en pijnlijk t soms is. Had jij nou wel of geen pufles? @shady, hoe was je douche? lekker warm? @ anja, jij schiet ook al mooi op. Al over de helft. Ik wil even mijn tikker veranderen...heb zo'n mooie nieuwe foto van ons zoontje... Vanmorgen met m weer bij de huisarts geweest. De medicijnen wat hij had, gaven nogal wat problemen bij t innemen. Nu heeft hij andere medicatie gekregen. Een vloeibare. Dus die zal wel makkelijker zijn om in te nemen. Gisteren zijn we voor de eerste keer bij t consultatie buro geweest. Lars werd helemaal goed bevonden. Hij is geweldig goed gegroeid. Hij woog nu zelfs 5 kilo..... Hij is nu zo ongeveer 55 á 56 cm. Dat is niet helemaal goed te meten omdat Lars z'n been niet helemaal strekte. We moeten nu over 4 week weer terug komen. Dan krijgt Lars zijn eerste 2 prikjes. Bah.. Maar ja, moet even gebeuren.
Ik vind Lars ook wel een goeie voor mijn dochter. Tis een lekker mannetje, dus dat past wel bij mijn mooie meisje! Die gaap is echt geweldig he. Ze moest constant gapen haha. Nu al een luilakkie. He gut toch, moet Lars prikjes . Das echt zo sneu. Mijn moeder had het er laatst over, die heeft er nog steeds trauma´s van. Vond het verschrikkelijk toen haar kids die prikjes kregen. 1 tip zei ze, was dat je je kindje heel dicht tegen je aan moet houden tijdens de prik. Het fijnst voor kind én moeder hihi.
Hee Truus! Ik heb geen pufles maar doe zwangerschaps zwemmen. Dat puffen legt de vk me wel uit . Idd nog een week en dan mag hij thuis komen. Ik heb nu iedere middag als ik heb gerust en ik sta op dan ben ik broerd. Geen iee wat het is, maar mijn buik gaat nu echt een beetje in de weg zitten Ik ben ook niet groot namelijk haha Jij bent ook thuis bevallen toch?
hey meiden ik ben eindelijk terug was de link naar de site kwijt en het heeft een tijdje geduurd voor ik terug was hoe gaat het hier met mij nog steeds hetzelfde , maar vanaf volgende week krijg ik hulp van mijn gyn voor zwanger te worden want vanzelf lukt het toch precies niet groetjes ik hou jullie in ieder geval op de hoogte xxx
Hallootjes allemaal, Alles goed met iedereen? @Dayenne wat een prachtige foto's meid voor die met die gaap hihi. En leuk verteld
hoi meiden ben nu in de trein naar huis! Maar ik ben door de selectie ronde heen! Ik mag betaald stage lopen en de cursus volgen joepie!
hoi meiden ben nu in de trein naar huis! Maar ik ben door de selectie ronde heen! Ik mag betaald stage lopen en de cursus volgen joepie!