Halootjes dames. @desiree wat fijn om weer iets van je te horen. Dikke knuffel voor jou en me duimen draaien over uurtjes. @Sucre Goed dat je de gyn heb gebleld (al ben ik ff kwijt waarvoor maar zal wel met lange cyclus te maken hebben) @ikdus Gefeliciteerd meid dat baantje heb je vast binnen.
Heeey Cinn ! Thanks voor het feliciteren Hoe is het nu bij jou baantje? Al een andere functie of niet?
aaaaaaaaahhhhhhhhh Ik word gek! Ik ben het blaadje met het adres en telefoon nummer van die vrouw kwijt Heb hier al het hele huis overhoop! HELP!
Ja gaat goed hoor ikdus. Mag misschien volgende week al naar de kassa's terug. Kom op Senna goed zoeken joh ligt vast op een logisch plekje
Meiden ik heb stage! He he eindelijk . Morgenvroeg word ik teruggebeld over exacte dagen en tijden. Ben zo blij, eindelijk gelukt! Bij de andere kreeg ik elke keer pas na 2 weken reactie, maar was wel een goed bad vandaar dat ik bleef wachten. Maar uiteindelijk 3 weken gewacht, kreeg ik een mail dat ze geen ruimte meer hadden . Grrr echt balen. Vandaag gebeld bij een ander bad waar ik 2 jaar geleden stage heb gelopen, en ja hoor ze hadden plek! Ze was zelf blij dat ik belde, want ze kon me (na 2 jaar ) nog steeds herinneren en zei dat ik indruk op haar had gemaakt. Whaaaaaaaah yenne is blij! Eindelijk kan ik mijn diploma gaan halen .