Tuurlijk zal ik voor je duimen Dayenne. Je gaat het gewoon halen meid. FF een paar daagjes stampen het in je koppie krijgen en dan komt het helemaal goed
Goedemiddag allemaal Hier gaat het goed...we zijn momenteel alle kozijnen in het halletje aan het verven.. Wat een rot klus zeg Maar alles was daar zwart...en nu wordt het ivoor(die hadden we toevallig nog in huis staan) Dus daar zal ik zo maar mee verder dan...pffffffff En daarna ff van die cowboy deurtjes verven in dezelfde kleur Daar heb ik al bij 1 een kant klaar en die is nu droog...dus zo maar de andere kant @Shady Wat balen dat je ongie er aan komt Ik ga heel hard duimen dat het alsnog niet doorzet! @dayenne Dat rijbewijs ga je zeker halen hoor! En ik ga dan heel hard voor je duimen @iedereen Hoe gaat het met jullie
Dayenne, wanneer mag je afrijden? Ik heb ook in A'hem afgereden en had toen een hele aardige meneer. Komt vast goed!
@Dees ja inderdaad . @Sucre ik weet nog niet wanneer ik mag afrijden. Mijn laatste rijles staan nu gepland op 13 november, een weekje na de theorie. Ze wilde eerst mijn theorie afwachten... Fijn dat jij een aardige meneer had! Ik hoop ook dat ik een aardige krijg....je hoort soms van die verhalen he...
Dayenne, kies in ieder geval niet voor een vrouw! Echt niet doen hoor. Die vrouw is vreselijk! Ikdus, hoe doe ik dat?
http://www.fertilityfriend.com/ttc/cale ... .php?cd=36 Als jullie hier op klikken. Zien jullie mn kaartje dan?
klik op je kaartje, dan word je meestal doorgelinkt naar waar je je tempraturen moet invullen.. Dan druk je met je rechtermuisknop op opslaan als. En dan load je op via www.imageshack.us of doe je het in je album hier uploaden. Ik hoop dat je het beetje snapt, want in dingen uitleggen ben ik echt geen ster haha.
Nou, ik vertel hem wel ff goed? Ik temp sinds 19 oktober. Had toen 7 dagen op rij een temp van 36.8. Daarna alweer 5 dagen een temp van 37.0. Wat een regelmaat he!? Ik snap er ook niks van. Vandaar dat FF een ovulatiekruis heeft gemaakt bij de tempverhoging. Maar ik geloof er niks van. Even afwachten wat de gyn zo zegt.
Ik heb een proefexamen gedaan. Dat was bij een vrouw. Ze leek heel aardig en ik had mijn bijzondere verrichtingen gehaald. Dan hoef je die niet meer te doen met het echte examen. Ik dacht, die vrouw is zo aardig, bij haar wil ik wel examen doen. Dus dat heeft mijn instructrice aangevraagd. Maar tijdens mijn afrijdag, was die vrouw in een ware bitch veranderd. En had ze een hekel aan alles wat vrouwelijk was. Ze had zeker een beurt nodig. Ik zakte. Twee weken later reed ik weer af, bij een man die streng zou zijn. Nou het was heel gezellig, ik moest boven de maximum snelheid rijden van hem (hij zou de boete wel betalen ), ik liet de motor afslaan, maakte nog wat foutjes, maar haalde mijn examen wel!
Het zou best kunnen hoor Sucre.. Ik had dat ook 36,8 voor eisprong af en toe wat lager soms een keer wat hoger. En na eisprong ook 37, wat langzaam steeg om weer langzaam te zakken Dus gewoon ff afwachten hoe je temp verder word .. Hebben jullie wel nog goed geoefent?
Jeetje wat een bitch die vrouw! Tja, het ligt er ook maar net aan in welke bui die mensen zijn. Die vrouw had een beurt nodig, en die man had zeker net een beurt gehad .
Nee, niet goed geklust. Kon niet door die schimmel. Ja Dayenne, die man had zeker een beurt gehad, haha.
Hallo ik ben er ook weer ff Heb foto's van mijn moeder gekregen van Demi (mijn halfzusje) En ook nog foto's van hun hond toen ie klein was en hoe hij nu is Ik schrok me dood zeg...wat een beest