Hoi meiden, ik heb wel terug gelezen, maar t is me eigenlijk niet blijven hangen. Heb ook niks nieuws te melden. Wou eigenlijk gewoon even hallo zeggen. Wennie, laat jij even weten hoe t bij de vlos was?
Heej Senna, Joa..gaat wel goed hoor. Op hoofdpijn na. Straks maar lekker op tijd het bedje in. Hoe is t met jou? Wat een mooi meisje zeg, je half zusje.
Hee meiden ik ben weer terug Alles was weer goed. Mooie bloeddruk, beebje licht heerlijk met zijn hoofdje naar beneden en kontje omhoog. Volgende week donderdag weer.
He wennie, das weer goed bericht. Fijn he, om weer te horen dat alles weer oke is. Vooral om weer t hartje te horen vond ik erg fijn. Ben zo benieuwd naar wanneer jij gaat bevallen. Heb je al een buddy hier? Of t mobielnr van iemand, zodat je kunt sms-en wanneer je begint.
@truus Oh hoofdpijn is minder..een paracetamolletje en dan lekker on de wol Ja met mij gaat het goed En ik heb nou heel erg het gevoel dat mijn ei eraankomt Maar mijn vriend is nog niet thuis...aaaaaaaaahhhhhh Dank je wel @Wendy Gelukkig was alles weer goed!
haha senna, ja dat ei gevoel ja. Zo lag ik vorige week in bed, en had ook zo'n gevoel. Heb toen bij mezelf gedacht dat ik die dag onthouden moest. Om voor mezelf te controleren of ik dan ook met 14 dagen ongie ga worden. Maar helaas.....door de hormonen en mijn zwangerschapsdementie die maar niet weg wil gaan ben ik die dag alweer vergeten. Echt, ik heb geenflauw idee meer welke dag t was. Ach. ik zie wel.....Maar ja,dat ei gevoel he..ik ken m.
Gebruik je nog geen anticonceptie Truusje ? Of mag dat nog niet? Wendy, jij moet je nu trouwens ook elke ochtend gaan melden hè..
Ik kijk nu Derek Ogilvie, vrouw die haar dochtertje heeft verloren tijdens de bevalling. Het vliegt me echt aan . Komt heel dichtbij nu ik zelf een dochtertje in mijn buik heb.
Goedemorgen! Ik ben gister naar het zkh geweest want het was de 1e dag van mn cyclus. Dus ze hebben 8buisjes bloed afgenomen en na mn ei moet ik weer. Mn hele arm is beurs! Maar het is voor een goed doel gelukkig!
goeie morgen allemaal sucre ik hoop dat het allemaal in orde komt dayenne leuk dat je eindelijk een stage plaats hebt gevonden en alle anderen die ik vergeten ben sorry groetjes
Goedemorgen meiden! Aaaah Shady ben je weer ongi geworden . En 8 buisjes bloed, jee! Je zal wel helemaal leeg zijn nu. Alles goed met de rest?