@dayenne dya zei ik ook al tegen die vrouw haha. Ik zei:"mevrouw ik ben ook nog ongesteld hoor straks heb ik geen bloed meer over haha" Ja ik baal wel maar minder als de vorige keren misschien komt het ook omdat we nu hulp krijgen. Ik heb me er al een beetje bij nee geleged dat het niet vanzelf lukt. Hebben jullie nog wilde plannen voor het weekend?Ik ga zo mn haar opnieuw laten doen en vanavond met mn vriendinnen in een pannenkoekenhuis in laren eten want 1 van hun is jarig. Ik ga morgen weer naar een kickboksgala in hilversum ik heb er heel veel zin in! Ik heb een shirt met de foto van romano erop en gastoeters haha. En zondag ga ik op kraamvisite in woerden dus ik heb het maar druk haha
hallo allemaal Hier gaat het wel redelijk...heb nou iedere keer van die gemene steken in mijn lies Dus ik ben bang dat we weer een ronde verder zijn Hopelijk helpt het nog om vanavond te klusseny...I hope so Ik heb zopas Senna ff gedoucht want ze moet om 2 uur bij de dierenarts wezen En ze rook niet zo heel erg fris ...dus hup met die dikke kont onder de douche...hihihihiihih Kon daarna gelijk zelf ook maar douchen want ik was zeiknat Ik zal strakkies wel ff terug lezen, want senna moet er nou ff uit
Jeetje Shady jij hebt het druk zeg ! Ik moet morgen van 15:00 tot 23:00 oppassen. En daarna moet ik meteen klaar maken om te stappen, want een vriend gaat vanaf 6 november tot maart naar Afganistan met het leger, dus ff afscheid nemen En voor mij is het voorlopig ook laatste keer stappen. Want de zondagen daar op moet ik 9:30 al beginnen met werken, dus tja. Sucre, jeetje dat is al snel meid heel veel succes ! Wat houd het precies in eigenlijk ? Senna, dus je rook even lekker naar natte hond ? Hoezo moet Senna naar de dierenarts dan? Nou ik ga even een uurtje pitten ofzo, ben erg moe ! Was vanaf half 7 al op want moest oppassen vanochtend. En heb vanacht ondanks de slaappil niet bepaald lekker geslapen haha. Werd elk uur wel wakker omdat ik bang was dat ik me wekker niet zou horen
Ja Wendy ik wil heel graag dat je dat doet ! Dus elke ochtend melden hier en vertellen wat je voelt in je buik, al voel je niets .
@Sucre fijn dat je al zo snel terecht kan. Maar niet leuk natuurlijk . Ben net bij de fysio geweest, en geen isschias of bekkeninstabiliteit. Ik heb een blokkade aan de linkerkant van mijn bekken, waardoor ik rechts pijn heb. Ze heeft mij wat tips gegeven en heeft mijn rechterbil gemasseerd. Het deed reteveel pijn, ging echt stuk. Maar het voelt nu wel een stuk beter. Aanstaande woensdag gaat ze mijn bekken mobiliseren, geen idee wat dat inhoud. Daar kan je bandenpijn van krijgen, dus dat is wel vervelend. Maar ben blij dat ze de pijn minder kan maken!
Hahaha ja inderdaad . Voor je het weet heb je je kind in je armen en denk je: huh was ik zwanger dan? Zo snel gaat het.
Hey meisjes daar ben ik weer ff. Mn haar zit er al in dus ik ga me zo omkleden om de trein te kunnen pakken naar hilversum en daarna naar laren pannenkoeken eten . Fijne avond alvast allemaal!
Omdat het bij Wendy al vrij vroeg was hoeft dat niet bij jou zo te zijn hè Misschien is jou meisje zo eigenwijs dat ze in de stuit gaat liggen