@Truus hihi ja precies dat bedoel ik . @Dees duh snap ik ook wel hoor . Enne....ze ligt al in stuit .
Ze gaan mijn baarmoedermond verdoven met verdovingsspuiten en dan met een camera mijn baarmoeder in. Dan spuiten ze vloeistof in mijn baarmoeder, zodat die opzet en ze goed van binnen kunnen kijken. Dan kunnen ze kijken of er geen verklevingen zijn of andere beschadigingen. Maandag mag ik zware pijnstillers halen. Vind het wel eng, maar ben ook wel opgelucht dat er nu gekeken gaat worden wat er mogelijk aan de hand is.
Das waar bij de november mama's zijn er meiden 38 weken zwanger waarbij het kindje nog niet is ingedaald. Maar mik hoop dat Yenne ook geluk heeft.
Johh Dayenne snap je dat wel (A), ik dacht dat alleen domme meiden zoiets snapte Wat een eigenwijze meid heb je ook hè... Sylvia, geniet trouwens van je verlof.. Goed rusten hè meid en bezig houden met de verhuizing natuurlijk Heb je trouwens snel internet in je nieuwe huisje of niet?
hey meiden ga vandaag naar maastricht hoop dat het daar wat beter weer is als hier zie jullie straks wel weer groetjes xxx
Ja lekker he Ze moest nar de dierenarts om de prikpil Want anders zal je net zien dat ze met oud en nieuw loops is en dat kan niet omdat mijn schoonmoeder een herder reu heeft n dan willen die gaan fietsen en dat is niet helemaal de bedoeling Dit is voorlopig de laatste keer(heeft nu 3X prikpil gehad) En dan moeten we even sparen want dan word ze gesteriliseerd Want iedere keer de prikpil is ook niet goed..dan krijgt ze iedere keer weer meer kans op tepel of baarmoeder kanker en dan zijn we verder van huis
En hoe gaat het verder met jullie? Hier hebben we nog gisteravond nog ff geklust hihi En vanavond maar weer denk ik Want we reden gister naar huis in de brommobiel hihihhi Kreeg is me toch een pijn in mijn rechterlies Denk dat toch mijn ei is geweest Ik heb trouwens mijn tempkaartje in mijn album gezet!
Hee meiden! Mooi dipje Senna . Duidelijk je ei gehad . En goed geklust zie ik . @De rest van de meiden, hoe gaat het met jullie? Wennie je hebt je nog niet gemeld! [-X Ik ga weer plat...ben sinds gister weer ziek, verhoging, hoofdpijn...en ik zie sterretjes dus ik ga maandag even de dokter bellen. Het blijft nu wel heel lang hangen! Fijn weekend!
**** Inbraak *** Hey meiden. Even een vraagje aan jullie. Willen jullie op Laureen stemmen bij baby van de maand? [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs Miranda *** Uitbraak ***