Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Goede avond saskia.

Zo word ook weer spannend voor jou

2. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ja nog even afwachten haha..
    Zo af en toe denk ik aankomend ongi gevoel te krijgen, maar het zet niet door.
    Volgens mij ga ik weer ziek worden :(

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Owjee niet ziek worden hoor. Wanneer wil je een testje gaan wagen?

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik heb nu dus af en toe iets wat lijkt op ongi kramp, dat heb ik meestal 1 dag van tevoren, dus kan over 2 dagen testen ;)
    Voel me alleen de hele dag al wat vreemd, heb het warm en koud tegelijk.
    Heb hoofdpijn en af en toe beetje misselijk.
    Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat morgen alles weer normaal is ;)

5. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoop het voor je meid ik zal voor je duimen.

Ik ga lekker ff film kijken............Truus laat je even weten waar je je bevallingsverhaal neerzet hier bij ons of bij bevallingsverhalen. Kom tijdens de reclames natuurlijk ff spieken

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Nou uhhh een lang verhaal is t geworden.
    Maar ik ben klaar.
    Willen jullie lezen?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heey, eindelijk eens Truus die dr bevallings verhaal gaat maken joepie :) !

Wendy, ik zeg ook jij kan het !

Cinneltje, veel film kijk plezier !

Saskia, word spannend voor jou dus :)

Ik ben nu oppassen al vanaf 15:00 uur en moet nog tot 23:00, dus meteen haasten om me beetje mooi te maken om te gaan stappen.

Ik ben zo blij dat mijn mama nu draadloos internet heeft aangeschaft en dat mijn wifi het ook weer doet op mijn laptoppie.
    Dus kan nu bij de buren lekker op me eigen laptop zitten, heerlijk hoor.
    Daarom ga ik nu ook aan me thuis studie werken.

Fijne avond nog meiden.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja ik wil lezen Truusje !

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Herstel dees.........heb gemaakt.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Mijn bevalling.

Het is 25 september 2008. We liggen heerlijk nietsvermoedend in bed te slapen. Totdat ik zo rond 1 uur ineens nattigheid voel. Ik dacht dat ik in mijn broek had geplast. Met die gedachte ga ik toch maar even naar het toilet om toch maar te plassen. Eenmaal op t toilet ga ik plassen, maar bedenk me dat ik maar niet stop met plassen. Dit was een vreemd gevoel.
    Voor de zekerheid, heb ik toen maar eens even achterom gekeken. Wat ik zag was in ieder geval geen urine. Het leek me wit, anders dus als urine.
    Met een potje heb ik dr wat uitgevist. En inderdaad het was helder, met witte vlokjes dr in. SCHRIK….Dit was dus vruchtwater…..SCHRIK…mijn vliezen zijn gebroken. Ik ga vandaag ons kindje krijgen.

Met het potje heb ik eens even in de keuken gestaan, goed bekeken onder t licht van de afzuigkap. Zag ik ook iets groenings? (wijst erop dat de kleine gepoept zal hebben) Nee, kon ik niet zien. Gelukkig maar natuurlijk. Wat moet ik doen, flits me door de gedachte. Hoe voel ik me? Ja, goed. Voel niks om zo maar te zeggen. Toch maar eens de verloskundige bellen. Kijken wat zij te zeggen heeft.
    Zo gezegd zo gedaan. Ik vertel dr dat ik denk dat mijn vliezen zijn gebroken. Ik moest haar uitleggen hoe ’t water eruit ziet. Welke kleur het heeft, en of t ook helder was.
    Ze adviseerde me dat ik maar lekker naar bed moest gaan, en nog even proberen te slapen. SLAPEN…..dat gaat me ja helemaal niet meer lukken. Maar vol goede moed ben ik toch maar weer naar boven gegaan. Het is 2.15 en ik heb tegen martin gezegd dat mijn vliezen waren gebroken, maar dat er nog niks aan de hand is en dat hij maar weer lekker verder moest gaan slapen.

Ik ga lekker liggen in bed. Nou ja lekker wil me niet lukken. Ik heb wat pijn in de rug. Na even woelen en draaien zakt t af. Totdat die pijn weer komt. Mmm vreemd. Dan maar weer anders liggen. Ja weer weg, maar t komt ook weer. Dit waren dus al weeën. Pff..ik kan maar niet lekker liggen. Ik besluit om uit bed te gaan om even beneden te lopen. Ik wil martin ook niet wakker houden met mijn gedraai en gewoel. Dus badjas aan, en naar beneden. Ik maak me lekker een kopje thee klaar, zet de tv aan en probeer beetje afleiding te zoeken. De bank zit ook niet lekker en de tv boeit me ook niet. DE BABY KOMT! Ik besluit maar eens de tijd bij te houden. Inmiddels is t zo ongeveer 3 uur. En martin is inmiddels ook al beneden. Die kon ook niet meer slapen natuurlijk. Hij gaat papa worden vandaag. Doordat ik nu de tijd in de gaten houd merk ik dat ik toch de weeën al om de drie minuten heb. Ze worden ook steeds heviger. En de steken die ik in mijn rug voel worden scherper. Ik besluit om de verloskundige maar weer te bellen om te vertellen dat mijn weeën toch al om de 3 minuten komen. Nou ja, dan 3 minuten dan weer een keer 5 minuten. Ze zal wel even komen kijken. Ze adviseerde me om maar lekker even onder de douche te gaan. Vanaf toen weet ik t allemaal niet meer zo goed.
    Doordat de weeën steeds heviger worden. Ben ik een deel van t verhaal kwijt. Nou ja, kwijt is niet t juiste woord. Ik weet de volgorde niet meer. En voor mijn gevoel ging alles best wel snel.
    Ik weet nog wel dat ik om 6 uur nog maar 1 cm ontsluiting had. De verloskundige besluit om weer weg te gaan om vervolgens om 11 uur weer terug te komen. Maar al ver voor 11 uur was ze alweer terug. Zo rond 8 uur werden mijn weeën steeds heviger en ik weet niet meer hoe ik t doen moet. Ze gaan haast niet meer weg. En ze doen zo zeer. Martin belt de verloskundige weer en zegt dat ik het steeds moeilijker krijg. Ze komt weer.

Toen zo hier kwam, zag ze ook wel dat ik t moeilijker kreeg, ik wist niet meer hoe ik de weeën op moest vangen. Ze stuurt me naar bed, ik moet op mijn zij liggen en puffen. Pff pff pfffff…. Ze puft met me mee om in de ritme te komen. He, dat is beter. Inmiddels heb ik 7 cm ontsluiting. Zow…dat schiet op.

Nu is t wachten op wat mijn lichaam doet. Verder ontsluiten. Totdat ik al een paar keer persdrang krijg. De kraamhulp is inmiddels ook aangekomen. En de spullen worden klaargezet. Kleren voor de kleine worden in kruiken gewikkeld. Met hydrofiele luiers erom heen.

Het is 11.00 en ik krijg heel sterk de drang om te poepen. Dus ik zeg dat ook tegen de verloskundige. Ze gaat me toucheren om te kijken hoever de ontsluiting is. 10 cm! Owjee..ik mag persen. Ineens ben ik weer helemaal wakker en bij mijn positieven. IK MAG PERSEN! Nou daar gaan we dan.

Na een uur persen, en een knip word onze zoon Lars om 12.15 geboren. Gelijk word mijn borst ontbloot, en daar komt z’n glibberig huilend lichaam op te liggen. *zucht* ik ben mama…wij zijn papa en mama. Al kussend bekijken wij onze zoon. Wat een schitterend wonder. We feliciteren elkaar.

Lars is ongeveer 52 cm en weegt 4360. Hij scoorde gelijk goed op de apgarscore.

Nu is Lars alweer een maand oud en weegt inmiddels al 5 kilo. Hij is nu 55 cm. Een heerlijke gezonde jongen. Van wie we zielsveel houden.

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Owjeejjjjjj :confused:
    Ik neem bijna een hele pagina in beslag.

Oeps...:)

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeeej wat een mooie bevallingsverhaal meid !
    Krijg gewoon traantjes in me ogen ervan.

Hoop dat iedereen in dit topic zo een "makkelijke" bevalling mag krijgen... Wauwie Truus..

Nu ben ik wel even huiswerken hoor :oops:

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dat hoop ik ook hoor dees.

Voor iedereen.

Studeer ze meid. Ga je nog uit vanacht?

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jep, laatste keer voorlopig :)

De volgende zondagen moet ik 9:30 werken.
    En een vriend gaat 6 november tot maart naar afghanistan dus even afscheid nemen..

15. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Tuurlijk moet je afscheid nemen. Ook gelijk goed doen he...;) Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Heel veel plezeir meid. Vanavond en vannacht natuurlijk. :)

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahahah hij kan alleen een knuffel van me krijgen..
    Ik mag hem graag hoor, maar hij is verliefd ofzo op mij haha, dat vind ik irritant :)

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    De meeste meiden vinden t leuk als dr een jongen verliefd is op haar.
    Ben je toch ook een rare...:) Niet verkeerd of kwetsend bedoelt hoor.

Dus dit is niet die vriend...maar een vriend. Ik geloof dat ik m snap.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahaha neee dit is niet die vriend, pfieeuuw gelukkig niet zeg hahaha..

Ja ik vind het ook wel leuk als er jongens verliefd op mij zijn hoor :)
    Maar van hem vind ik het niet leuk hahaha, hij is daar tja gewoon te vervelend voor om het nog leuk te kunnen vinden :)

Hoe is het met Lars zijn "nieuwe" medicijntjes?
    Merk je nu echt al goed verschil nu het goed ingenomen kan worden?

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    uhm hij heeft nu 2 x gehad. Gisteren en vandaag. Normaal is t nog een tijdje huilen en jammeren als we m in bed leggen. Nu ligt hij dr vanaf 20.15 in en ik heb m nog niet gehoord. Dus ja, ik denk wel dat t werkt. Is in ieder geval een stuk makkelijker innemen.
    Ik vind hem in ieder geval wel al een stuk ontspannender.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dat is mooi om te lezen, ik duim dat het zo blijft :D

Deel Deze Pagina