Eet smakelijk Cin! Hier gaat het goed Sucre Is dat echt goed nieuws of ben je gewoon blij dat je niet hoeft?
Truus, wat een mooi bevallingsverhaal. Ik zit hier met tranen in mijn ogen, ben ook zo'n emodoos. Chanina en Saskia, wat een spannende dagen voor jullie! Ongipijn betekent niet altijd een naderende ongi. Ik duim voor jullie en hoop dat jullie gauw die roze wolk op kunnen! Ikdus, hoe was het stappen?
Ok, mijn verhaal. De gyn zei dat ik nog even moest testen voor woensdag, want een hysteroscopie terwijl je zwanger bent is niet goed. Dus ben ik naar het kruidvat gegaan en heb 2 testjes voor 5 euro gehaald. Ik had de intentie om maandag pas te testen, maar nu ik toch 2 testjes had, ben ik gewoon gistermiddag al gaan testen. En wat schept mijn verbazing, ik zie ineens 2 streepjes op de test. Ik begin helemaal te shaken en krijg tranen en loop naar Mark en laat hem bibberend de test zien. Ja, hij ziet de streep ook heel duidelijk. We snappen er helemaal niks van en daarom besluit ik de auto te pakken en naar de DA te rijden voor een nieuwe test, een van predictor, omdat die het meest betrouwbaar is. Ik kom thuis en door de spanning kan ik natuurlijk niet plassen. Maar goed. Even druk zetten en ik kan toch nog een beetje opvangen. Ik doe weer een test en weer verschijnt er een knalroze streep, donkerder dan de controlestreep. Jemigdepemig, ben dus echt zwanger! Ik snap er niks van. Wanneer, hoe, hoe lang? Er gaat een adrenaline door mn lijf en die adrenaline is nog niet weggeweest. Heb de hele nacht niet geslapen. Ik denk alleen nog maar: ik ben zwanger! Ik ben ergens tussen de 4 en 7 weken zwanger. Zelf gok ik op 5 weken. Ik ga maandag meteen aan de gyn vragen of ik een echo mag woensdag. Wat is dit spannend zeg. Ik kan het nog niet geloven. Wij krijgen een kindje deze zomer.
Jeetje zeg, ik krijg zelf gewoon tranen in mijn ogen! Als iemand het ondertussen verdient heeft ben jij het wel
Ik heb goed nieuws: de hysteroscopie gaat niet door woensdag! Sucre wat is dat voor iets? En waarom is het goed nieuws?
Ik hoop van wel, maar durf nog niet teveel vertrouwen te krijgen Word trouwens wel een grote wolk, in de november NOD topic zijn al 8 dames zwanger
*huil huil huil huil huil* Weet niet wat ik zeggen moet. Ja gefeliciteerd natuurlijk. Geweldig.! 3 dikke kussen meid.
SUCRE Wat lees ik nu! Ik zit hier met kippenvel op mijn hele lichaam! Mijn god, je bent gewoon zwanger! Oh wat is dit geweldig....ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Als iemand het verdient dan ben jij het wel! Van harte gefeliciteerd lieverd. Een hele dikke knuffel van mij.
Aaaah nee toch . He bah, ik had zo hard geduimd voor je. Meid, volgende maand zit jij op die roze wolk hoor! Desnoods trek ik je dr op. Dikke knuffel van mij!
SUCRE WAT GEWELDIG! Gefeliciteerd! Jullie hebben het absoluut verdient! Hey meiden! Ik was zenuwachtig omdat ik naar een kickboksgala ging gister maar romano heeft helaas verloren. Daarna ging ik nog stappen in almere maar ik weet meteen weer waarom ik nooit ga stappen! Er brak een hele grote vechtpartij uit in de discotheek waar ik was er werd met glazen en flessen gegooid mensen zaten onder het bloed en wij zaten als ratten in de val we konden geen kant op. De politie en de uitsmijters kregen ook klappen als water dus het was heel eng. Toe het uiteindelijk een beetje minder was geworden zijn we gauw naar buiten gegaan en heb ik ikdus ff gesmst dus heb ik haar ook nog ff gezien. @truus wat een mooi bevallingsverhaal heb je dat wil ik ook wel op die manier haha.
Dank jullie voor de knuffels Ach ik ben al blij dat Sucre nu eindelijk op de wolk zit, ik kan nog wel een maandje geduld hebben