Owh Sas, wat balen. Had je zo graag bij mij op die roze wolk gesleurd! Ik wil nog even wat zeggen. Ik vind dat iedereen het verdient hoor en ik hoop dat de hele ploeg hier heel gauw zwanger is!
Haay meiden ! Jeetje Sucre wauw wat geweldig gefeliciteerd ! Ben zo blij voor jullie \/ Saskia, erg balen dat je ongi is doorgebroken Shady, balen hoor dat Romano heeft verloren.. En je kan best stappen hoor maar niet meer naar daar haha.. Ik ga daar ook nooit heen omdat er zovaak geschoten en gevochten is daar. Vond het trouwens zielig voor dat meisje hoor die nokkie op de grond lag. Ik snap dat je dr moet laten liggen inverband met overgeven enzo, maar zorg tenminste voor een jas of een deken om dr heen Mijn fuckbuddy heb ik nu overal verwijderd oow wat een smerig kind. Als ik na het stappen vroeg ga anders met mij mee naar huis zei hij steeds nee nee kan niet. Want ik ben met me vrienden bla bla. Nu was hi ook met zijn vrienden, maar voor een trio met 2 sl.t..n kan hij die wel in de steek laten. Dus dat is echt over hahahaha
Shady, wat eng zeg! Als Ikdus zegt dat het daar vaker heibeles is, zou ik ook een andere plek zoeken om te gaan stappen. Ikdus, goedzo meid. Je vindt wel weer een andere sexslaaf!
Hahaha inderdaad of misschien wel gewoon een vriend Heb je trouwens fotos van je testjes, ik wil zien hoe mooi ze zijn ! Wanneer krijg je echo? of kan je niet in het weekend naar de gyn bellen?
Ik heb een banner gemaakt! Vind het alleen wel heel erg eng. Maandag moet ik werken, loop ik meteen langs de poli om de hystero af te zeggen en te vragen of ik een echo mag krijgen, omdat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben.
hey sucre dat is fantastisch nieuws, strooi je wat hcg'tjes voor mij deze maand ook proberen maar wel met hulp dus wie weet maar geniet er maar van dit verdien je echt xxx
Ik probeer een foto van de tests te plaatsen, maar ik kan weer niet verkleinen. Krijg dan steeds een foutmelding. Even dit proberen hoor.
Die zijn echt heel duidelijk meid. Gooi die banner dr maar op. Je bent zwanger........ Lars krijgt dr weer een vriendje of een dinnetje bij.
Sucre wat een duidelijke testen zeg! Geweldig . Meiden, hier een topic van mij van gister: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Was gister best geschrokken!
Jeetje yenne,. Geen gekke dingen doen hoor. Potjandikkie, dat was wel even schrikken hoor. Maar goed en verstandig van je dat je gegaan bent. Volgende keer je vlos bellen hoor. Wat?volgende keer?.........gewoon niet weer doen.
Ja was inderdaad schrikken Truus. Vooral toen die mensen int ziekenhuis het hadden over opname enzo... Die arme Alex hield het bijna niet meer, zo in de stress zat ie. Ik zal het niet meer doen....beloofd .
pff, heftig hoor. Maar wat is t nu wel dan? Je bloeddruk is t niet. Die duizelingen zullen toch wel een oorzaak hebben. Hebben ze je HB ook gemeten? ja zal toch wel....
Leuke banner heb je trouwens! Lars alweer 1 maand, 1 week en 1 dag oud. Wat gaat dat snel he? En mooi gedichtje hoor....word dr helemaal emo van.
Wat is HB? Ze hebben mijn urine, bloed, bloeddruk en temp gecheckt. Ze weten ook niet wat het is, daarom moet ik het heel goed in de gaten houden. Bij de minste verandering moet ik gelijk bellen. Gister toen ik thuis kwam was ik weer kotsmisselijk, geen idee wat dat kan zijn. Gelukkig vandaag geen sterretjes gezien!
Oh...nee volgens mij hebben ze dat niet gecheckt. Ze zeiden er tenminste niks over. Of kunnen ze dat met je bloed checken?