Ooh...ach het zal wel goed zijn. Kvraag me af wat het dan kan zijn...vind het maar vaag hoor. He hoest nu met Lars? Minder last van de reflux?
ja ik vind t ook vaag hoor. Heb t er eens met je vlos over, bij de volgende controle. Lars heeft nu weer andere medicijnen. De derde soort al. Eerst die capsules, toen de drank (die niet werkte) en nu tabletjes die ik mag malen en door de voeding doen. Dit is dezelfde als de eerste wat we hadden. Dus nu gaat t weer goed. Hij is weer heerlijk tevreden en slaapt ook weer beter.
Fijn dat het weer beter gaat! Ik hoop voor je dat het zo blijft gaan . He hoe gaat het eigenlijk met jou? Kan je al een beetje wennen aan het mama zijn?
Met mij gaat het eigenlijk heel erg goed. Mijn hechtingen zijn volgens mij opgelost. Het is nog wel gezwollen en gevoelig hoor daar beneden. Het moederzijn is zo mooi. Maar toch ook wel eng hoor. Je hebt toch de verantwoording voor zo'n klein leventje. Jij bent degene die voor m zorgt. Ja soms beangstigt me t wel eens. Lars is gelukkig een schat en doet het nu prima, maar op de momenten dat hij veel huilde, heb ik ook echt wel eens bij hem en met hem staan huilen. Dat ik het gewoon niet meer wist, en dat ik aan mezelf twijfelde.
Fijn dat je hechtingen opgelost zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat het soms eng is. Dat gevoel heb ik de laatste tijd ook vaak. Je kan zo ontzettend veel fout doen bij zo'n klein onschuldig wezentje. Het is een onbeschreven blad, en jij schrijft er elke dag op... Aaaah gut toch . Niet twijfelen aan jezelf hoor. Volgens mij ben jij een top mama. Lars heeft geluk met jou.
Wat mooi beschreven meid. pff...ben toch met die onderschrift aan t kloten..... En t wil me maar niet lukken.
Hee meiden! Hier alles goed. Alleen erg drukke dag vandaag ben nogal moe. Lig nu lekker op de bank. moet nog wel ff bijlzen.
Lieve meiden Een forumvriendinnetje van mij doet met haar babytje mee met baby van de maand. Haar kindje heet Donique Zouden jullie misschien je stem aan haar willen geven ik gun het haar zo! XXX
Heej Wennie! Ik had al gestemd op Laureen, dochter van Miranda. Sorry! @Truus wat wil je doen met het onderschrift dan?
Ik mag ook niet meer stemmen Ik wou op Laureen stemmen. Mijn acherbuurmeisje verdient toch echt mijn stem. Maar....helaas heb ik mijn stem eerst op Damian uitgebracht. Dat is lars z'n vriendje, alleen weten ze dat nog niet. Wist ik veel dat ik maar 1 stem mocht uitbrengen....Dus nu heeft lieve laureen mijn stem niet gekregen. Sorry dat ik inene weg was, zoonlief heeft de fles gekregen en ik heb m net naar bed gebracht.
Nouw meiden wat vinden jullie van mijn onderschrift? Ik had de beginletters een andere kleur willen geven maar dat wil niet. Helaas. Ik laat m maar zo.
Ow, leuk....ik ga gelijk kijken Ik wens jou en de rest die nog leest een fijne nachtrust toe. Doei meis