Ja ik had mijn vriend echt vermoord. Vooral nu ik zwanger ben kon ik me helemaal voorstellen hoe in paniek ze moest zijn.
hoi wie van jullie rookte of rookt en probeert zwanger te worden? ik heb altijd gezegd ; ik stop zodra ik weet dat ik in verwachting ben. Nu denk ik eerder dat ik nu al wil stoppen, voor mezelf beter en misschien beinvloed het de vruchtbaarheid op een positieve manier. heeft iemand hier ervaring mee?
ik ben 7 jaar geleden al gestopt met roken had geen zin om de stress te hebben terwijl ik zwanger zou zijn . En dan heb je meer pogingen als het niet lukt haha nou is het mij in 1 keer gelukt gewoon knop om veel water drinken als je trek in een peuk heb of iets anders te vervanging zoeken.
Vrouwens en mannen die roken zijn minder vruchtbaar dat is een feit. Ik rookte ook. 5 maande niet raak. Gestopt met roken en ronde 6 zwanger! Noem het toeval of niet.....
Ik hoor het vaker hoor, dan mensen stoppen en dan zwanger raken. Ik zou stoppen als ik jou was! Maar dan heb ik makkelijk praten want ik rook niet haha.
Ik heb ook jaren gerookt. En mezelf voorgenomen dat als ik positief zou testen dat ik dan zou stoppen. Toen ik 24 januari positief teste heb ik dr eerst maar eens even rustig een sigaretje om gerookt. In totaal heb ik toen nog 2 weken gerookt zo ongeveer. Ik voelde me totaal niet zwanger, was ook niet misselijk. Alleen t uitblijven van de menstruatie en die test waren de enige zekerheid wat ik had. Ik vond t wel heel moeilijk om te stoppen. Vooral met feestjes heb ik dr nog wel moeite mee. om uit die sleur te komen vond ik t moeilijkst. Telkens dat; nog even een sigaretje roken en dan ...! Gelukkig heb ik dat niet meer. Ik heb nu ook niet de neiging om weer te beginnen. Het is mooi geweest. En tenslotte is t veel te duur om te roken.
Jammer chanina, dikke knuffel voor jou! Jeetje ik ben nieteens zwanger, maar kan me de paniek al voorstellen..
Meiden ik wilde jullie even laten weten dat we om 19.30 bij het ziekenhuis moeten zijn voor een echo. Gewoon voor de zekerheid. Fijne avond nog!
Nouw meid, Dat vind ik een geruststellende gedachte. Ben toch blij dat je gaat. Laat je het wel even horen? Ik blijf nog wel een tijdje. Kussie
Dayenne, succes zometeen. Wendy, 37 weken, hoera! Truus, wat een mooi gedicht, ben helemaal ontroerd. Prachtig! Ik heb vandaag onze frummel in wording gezien. Prachtig! Er was een hele duidelijke vruchtzak te zien met een eidooier die uit zal groeien tot ons kleine wurmpje. Over 2 weken weer een echo. Ik heb al 1 been op de wolk! Heel voorzichtig.
jeej ben blij voor je meid. Wennie, hoe ist nu met je maagie en je darmen? Na Bart z'n frituuravontuur. Wat vind bart van de aankomende bevalling?
Ja gaat redelijk truus ben wel erg gammel al de hele dag. Heb net wel goed gegeten lekker andijvie stamp mmmmm.. Bart kijkt heel erg uit naar de bevalling maar is bang dat hij en beetje in paniek raakt wanneer het begint en dat hij dan niet weet wat hij moet doen (de lieverd)
och lief ja... Zeg maar tegen hem dat t allemaal wel meevalt.En dat het helemaal goed gaat komen. De baby valt dr maar zo niet uit. Maar wel lief van m. Andijviestamp...jakkiebah
Oooww ik had vannacht zo verschrikkelijk darmkramp.. Ik zei tegen Bart als een bevalling nog meer pijn doet dat kan ik het niet ;?