Oooh aha. Nu snap ik het. Het is inderdaad jammer dat het niet spontaan gaat . Maar je gaat mama worden hoor, dat weet ik zeker. Ik duim gewoon keihard voor je!
Hoi ho, Ikdus gecondoleerd meid dikke knuf voor jou Dayenne toch handig he fysio kun je echt van opknappen Truus wat een mooie foto weer van Lars. Wendy waar kan ik kijken naar de foto's van je shoot ik ben erg nieuwsgierig Zo en nu ga ik lekker nog een pannekoek met spek en kaas bakken
Kitty als je ei zondag springt kan je beter al zaterdag klussen hoor.. En zaad sparen ? dat is ook onzin de zaad wat je vent nu produceert is van 3 maanden geleden. Dus als je mannetje toen ziek is geweest ofzo is het sowieso zwakker. Maarja in Belgie zal dat wel allemaal anders zijn ? Ik zou zeggen klus zaterdag vast, want je weet niet hoelaat je eitje zondag zal springen en straks is het als nog te laat het is maar 8-12 uur vruchtbaar Succes met verplicht klussen.
ja gaat lekker. ik heb nieuwe buik foto's gemaakt staan op hyves, ik zit nog steeds te kijken hoe ik ze hier op moet zetten maar snap er niks van. nog gecondoleerd trouwens. xxx
Low meiden ik komhoi en doei zeggen Oja en trusten Dees...gecondoleerd meid met je verlies. Sterkte de komende dagen.
goeie morgen allemaal sucre ben blij dat onderaan bij jou ook zo een prachtige banner pronkt ikdus gecondoleerd met je verlies meid dikke knuffel en de verhuis ik ben volop aan het inpakken en opruimen en veeeeeel weg gooien en op 25 nov kan de verhuis eindelijk gaan beginnen ik hoop dat alles nog op orde geraakt voor ons meisje komt hoor vele groetjes sylvia
Sylvia, ik hoop ook dat jouw prinsesje nog even wacht met haar gezichtje te laten zien. Veel werk is het he. Veel succes!
Goeiemorgen @Sylvia ik hoop dat het verhuizen goed gaat . Ik had gehoopt ook binnenkort te verhuizen, maar nee hoor weer zwaar afgewezen . Pff begin de moed echt te verliezen hoor. Moest net wel even flink huilen . Ik wil zó graag een huisje, hoeft echt niet groot te zijn. Maar het lukt gewoon niet....mensen geven ons niet eens een kans. En dan zie ik mensen in hun eentje in een eengezinswoning wonen en dan word ik zó kwaad! Wij kunnen niet eens een 1kamerappartement krijgen, mét kind. Af en toe haat ik dit land echt hoor..... Sorry voor mijn geklaag weer! Maar ik zit er even weer helemaal doorheen . Elke keer hopen en dan keihard afgewezen worden....ik vind het niet leuk meer!
Oh nee dayenne, wat vreselijk! Tuurlijk mag je huilen en boos zijn en teleurgesteld. Ik snap er ook werkelijk helemaal niets van. Hoe kunnen ze een jong gezin nu op straat laten staan?! Is die constructie met je oma nog wat geworden? Hebben jullie enig idee wat jullie gaan doen als jullie voor feb nog geen huis hebben? *KNUF*
Dank je voor je knuf Sucre, heb ik nu wel nodig! Nee we hebben geen schijn van kans. We hebben 3 mensen die borg staan, maar ook dat heeft geen nut. We hebben echt geen idee wat we moeten doen . Zoals het er nu uitziet komen we echt op straat te staan ....... Pff ik had het echt niet verwacht...ik bleef maar hopen dat we nog een huisje zouden krijgen... Bah de tranen blijven maar komen .