Ow heb jij er ook last van. Ik heb de laatste tijd ook vaak dat als ik op vernieuwen druk dat er niks gebeurd. Daar kwam ik dus net achter.......Dus vanaf nu druk ik eerst een paar keer op vernieuwen. Hoe is het met jou dan........en hoe gaat het met je studie en hoe bevalt je baantje?
Ja, ik heb er ook last van . Ja baantje weet nog niet, zondag word eerste werkdag ! Lekker brak want ga daarvoor stappen .. Tijd voor slapen zal ik misschien 1 of 2 uur hebben. Heb deze week niet gestudeerd, ben er even niet aan te gekomen ook even geen zin in nu. Hoe is het nu op jou werk? achter de kassa al of niet?
Nee bijna vanaf week 47 als het goed is...........Maar had van de week al een keer gerolen omdat ik erg last van me rug had, En ga dat zeker nog vaker doen deze en volgende week
Nou vandaag gelukkig niet waarschijnlijk omdat ik woensdag dus gewisseld had. Maar morgen moet ik in de ochtend weer zwaar gaan tillen. dus misschien dat k dan weer wissel.
Ja hoor hoe minder ik slaap hoe meer energie ik heb ! En ik heb een leuke jongen leren kennen maar die woont zover weg Maar die komt zaterdag weer naar Almere om te stappen, dus tja moet dan maar even hè. Hij wilt me zelfs wel bij me werk afzetten zolang hij mij maar ziet hahaha.
AAhhhh das wel schattig. Meid ik ga me mandje opzoeken............Morgen gaat het wekkertje weer om 06.00 uur. Weltrusten voor strakjes
goeie morgen dames wat is lars een schatje zeg gisteren bij de verloskundige geweest de arbeidskamer gezien met bad douche en bal mag ik allemaal gebruiken als ik wil veel uitleg gekregen zeer nuttig en dan ook nog een uur aan de monitor gelegen maar dit vlotte niet zo echt ons meisje was zo hevig aan het schoppen tegen die dingen op men buik dat die machien begon alarm te slaan de hartslag verhuisde van de ene kant van men buik naar de andere kant en men man die vond dat wachten ook niet zo leuk had hij daar een luchtverfrisser gevonden die hij ging testen wil hij hem terug op die was bak plaatsen en steekt zijn arm voor de kraan maar de kraan was met oog dus rezulaat gans zijn hemd nat aan zijn arm ik kon niet meer dan had hij de afstandbediening van het bed in handen gekregen hoofdeinde omhoog voeten omhoog jong ik werd gek uiteindelijk toch gestopt pffff ik vraag me af of hij ook zo gek gaat doen als ik weeen heb want dan zet ik hem op de gang hoor hahahaha groetjes
Truus, wat een heerlijk mannetje heb je toch. Over 15 jaar staan de meiden in rijen voor de deur! Ikdus, hee wat leuk, een nieuwe man in je leven. Lekker van genieten! Sylvia, die man van jou, wat grappig! Wil je in bad bevallen? En lukt het verhuizen een beetje? Ik had gisteravond zo veel pijn in mn buik, dacht echt dat het mis ging. Maar goed, geen bloed, dus hopelijk waren het gewoon mijn darmen. Verder zijn we gisteren bij mijn schoonouders geweest. Het is zo leuk om geheimen en een binnenpretje te hebben. We kregen het over het wiegje waar Mark en zijn broer in hebben gelegen. Dat ze er over hebben gedacht die op te knappen, maar mijn schoonzus en Marks broer wilden hem niet hebben, dus willen ze hem weggooien. Ik zei, doe dat nog maar even niet, want ik weet zeker dat mark er nog wel even naar wil kijken. Lijkt me toch heel bijzonder als ons kindje in zo'n oud wiegje komt te liggen.
ben ik eigenlijk nog niet echt uit wat ik wil ik kan ook gewoon men weeen opvangen in bad als ik dat wil en de verhuis vlot wel volop aan het inpakken he en morgen komen er mensen kijken naar ons huisje waar we nu wonen om te huren heb ik daar een heekel aan dat ze zo heel je huis door loppen en alles van boven tot onder kunnen keuren pffff heel vervelend zeg maar ja ik kan er niet onderuit groetjes