Wendy, spannend! Misschien komt zijn gedachte wel uit en ben je bijna mama! Succes deze laatste dagen. Kitty, veel klusplezier meis. Ik ga voor je duimen dat het raak is. Misschien hept dat wel . Over mezelf, ik blijf kotsmisselijk. Heel irritant, vooral op het werk. :sick: Verder voel ik me heel erg zwanger en ben ik nog steeds de gelukkigste vrouw op aarde. Onze verwarming doet het niet. Heel irritant, omdat mijn eigen thermostaat ook weer kapot is, sinds ik zwanger ben. We kunnen wel douchen en boven doet de verwarming het ook, maar op de een of andere manier komt het warme water niet naar beneden.
Hallo allemaal! Ben weer lekker thuis Vervelend Sucre dat je verwarming het niet goed doet Hopelijk is het snel weer opgelost..
Haay meiden hoe is het? Ik had vandaag me eerste werkdag was helemaal geweldig ! We hebben vluchtoefening gehad enzo dus ik moest me vak leeghalen ( gewoon andere stewards enzo weg halen ) En toen moest ik van 13:00 tot 14:30 in de kou staan buiten bij de ingang, kijken hoe het fouileren enzo ging.. Daarna mocht ik op me vak staan lekker voetbal kijken. En vlak voor einde wedstrijd weer naar de ingang/uitgang want ik moest spullen in de kast doen van de bezoekers en ze ook weer terug geven. Ben nu wel echt helemaal kapot heb vanacht niet geslapen maarja was echt super avond/nacht en vandaag dag
He meiden! Wennie wat ontzettend spannend zeg! Voel je al wat? Heb je zelf een gevoel wanneer hij er uit komt? @Sucre he das balen. Gelukkig dat je nog wel kan douchen . Vanmiddag had ik meeting van de feb mama's. Was heel gezellig! Wij zouden eigenlijk ook een keer een meeting moeten doen. Bij Truus thuis dan . Kunnen we gelijk Lars bewonderen .
Leuk Yenne een meeting! Ik heb soms oeffenweeen maar verder niks. Ik denk ook einde van deze week. Maar dat is maar een gevoel. Heb er ook vrede mee als hij lekker bij me blijft zitten tot bijvoorbeeld 41 weken. Als hij het maar naar zijn zin heeft.
wendy ook dat is logisch net als dat het eng was toen je net zwanger raakte en het komt helemaal goed
Ja inderdaad dat vind ik ook heel eng. Tis allemaal de eerste keer he. Ben zelf heel benieuwd hoe mijn bevalling gaat beginnen. Lijkt me een heel spannend moment, als je de 1e weeën voelt.
HOiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Jullie zijn welkom. Heb ook wel zin in een meeting. Maar yenne we kunnen ook wel bij jou of bij sucre komen. Jullie wonen t centraalst. Dees, wat kijk je boos op je profielfoto.
Was ook boos Truus Jaja meeting, daar heb ik geen tijd voor straks meer hoor meiden Moet het wel snel zijn
Nouw morgen doen dan? Doen we t bij sucre, Als ze werken moet kunnen wij dr wel inkomen. Ik weet waar de sleutel ligt.
oe dees das minder. Ik kan woensdag niet, heb ik crematie. nouw ja doen we dinsdag dan maar. bij sucre thuis?