tja ontspannen zal een beetje moeilijk gaan worden maar ja we gaan het proberen. vriendlief zei gelijk dat hij mee gaat. wat is het toch een schat. xx
Eeeem nee ben niet in emmen geweest truus sorry . Anja ik wens je heel veel sterkte en duidelijkheid toe. en ja het zijn hele kleine lettertjes en ik heb net een nieuwe bril
mag ook wel je doet het met zn tweeen. vind het eerlijk gezegt wel een beetje eng. helemaal wat ik te horen krijg. we vertellen het niemand anders gaat iedereen weer bellen enz. en krijg je te horen als er niks is van ''ik zei het toch'' heb ik niet echt zin in. dus jullie krijgen de eer om het wel te weten. xxx
Hahaha ik vermaak me er wel mee dat jij straks moeite heb haha.. Nou ik denk dat jullie de glazen van een vergroot glas er uit moet halen en dat maar in jullie bril moeten doen. Jullie zijn echt kippig Het enigste wat voor onduidelijk is voor mij is de ? achter de 101, dat lijkt een 7
Joepie wij mogen het weten. Nou Anja, wat het ook mag wezen straks wij steunen je wel door dik en dun hoor !
Nee hoor truus ik schrik niet zo snel maar zijn er nog bepaalde tijden wanneer het hier zo gezellig is als nu want inderdaad het word een beetje laat en ik moet morgen werken en ik moet er om 7:00 uit
Nou Sas kom op. wij gaan naar bed,. Wat die andere nachtbrakers willen moeten zezelf maar weten. Deze DAME + BEEB gaat naar bed. Hoe gezellie ze t ook vind. Kan ik deesie ook niet meer plagen. Of wel, wat mobiel gaat mee naar bed. Whaha Plaag alleen mezelf dr mee denk ik. Deesie kiun je niet zo snel plagen. He meid? trusten en tot morgen. DAAAAAAAAG
Mij kan je inderdaad niet zo snel plagen Nou meiden slaap lekker hoor. Ik ga ook maar weer laptopje dicht doen zometeen.
nou dan stop ik er ook maar mee. ik kan moeilijk elke keer op mezelf reageren. staat een beetje raar. hahahaha