Ja, maar wel met Lars he. Hee maar meiden, lijkt me echt leuk om een keer te meeten samen hoor. Maar dan is het wel leuk als mama Wendy en zoon er ook bij zijn.
Maar lijkt me ook wel leuk als we nou straks alleemaal de kindertjes hebben Dat jijookbevallen bent sucre.
Heeft iemand van jullie een mail gehad om de doos van het kruidvat op te halen? Onder welke naam versturen ze die mail? Ik heb em namelijk maanden geleden al gekregen, dat ik de doos vanaf 11 november kon ophalen. Maar ik kan die mail nergens vinden.....
Goedemorgen meisjes. Jullie hebben weer lekker gekletst zag ik haha. Ik heb weer een druk weekend achter de rug zoals altijd dus ik ben weer aardig moe maar ik ga lekker bij slapen in de bus zo. Lijkt me idd leuk een meeting! Tot straks! Kus
Truus, meeten wanneer we allemaal kinders hebben vergeet je mij ofzo ? Hebben jullie lekker geslapen meiden?
Mooie buik Wendy! En hij blijft maar gewoon groeien he. Heb je ook striae, of valt dat mee? Lekker geslapen?
Is het raar dat ik op de crematie niemand 3 kussen zal geven ? Want ik heb koorts en ben echt dood ziek, en dood mag je letterlijk nemen vind ik.
Nee hoor Dees is niet raar. Ook als je niet ziek bent dan vind ik het niet raar. Als je het niet wilt dan wil je het niet.
Nee . Maar we hebben ook bijna geen geld meer, dus waarschijnlijk gaan we elkaar niks geven dit jaar. Jammer hoor, maar ja dan vieren we het volgend jaar dubbelop . Met de kleine erbij .
Achja dat jullie met zijn tweetjes zijn is toch al fijn, misschien kunnen jullie het thuis romantisch maken
Hihi Alex en romantisch zie je het voor je . Nee hoor, volgens mij is Alex allang blij dat ie niks hoeft te doen dit jaar...hij vind dat maar niks