Heej Yenne, Wat een leuke foto's van de meeting. IK WIL OOHOOK! Waarom organiseren wij niet wat? Kan toch best. Het is toch best redelijk te realiseren toch? En we hoeven t niet duur te maken toch. *ben vandaag wel errug van de meetings geloof ik*
Lars en Laureen Ik wil ook nog even graag mijn zoon met z'n aanstaande showen. Miranda vind t wel goed dat ik met hun dochter pronk. Ja hé miranda?
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle?
Truus, wat een prachtige foto's! IK WIL OOK MEETEN! Wie neemt de organisatie op zich? En wie heeft er allemaal belangstelling? Wendy, hoe gaat het vandaag met je? Ikdus, hoe gaat het met jou? Shady, hoe gaat het met jou? Wanneer hoor jij nu meer? Cinneltje, alles goed?
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht
Ze willen eerst alle uitslagen van de verschillende testen en aan de hand daarvan gaan ze een plan maken. Dus na mn ei moet ik weer 8buisjes bloed inleveren en dan hebben we een gesprek volgens mij. Dus wij moeten nog even afwachten. @truus ik vind zwolle wel heel ver hoor haha. Ligt utrecht niet het meest centraal voor iedereen?
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht
Jaaaa meeting! @Wennie dank je wel . Truus wat een ongelooflijke scheetjes . Echt super schattig hoe ze daar zo naast elkaar ligge.
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus----> Zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht Yenne---> Utrecht, Arnhem
Shady, als je wil quoten, druk je op quote, rechtsboven het bericht. Heel makkelijk, zelfs jij kan dat! (zelfs ik en ik ben blond)
Mag ik ook meedoen? Weet niet hoe ik op de lijst kom dus als iemand dat zou willen doen. Cinneltje---------->Utrecht, Arnhem, Nijmegen (dit is willekeurige volgorde)