Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht Cinneltje---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht Yenne---> Utrecht, Arnhem Cinneltje---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen
Voor mij komt over een paar weken het beste uit, omdat ik nu nog druk ben met stage. Dus zo begin december?
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht Yenne---> Utrecht, Arnhem Cinneltje---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen Wendy---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen (utrecht lijkt me in het weekend niet handig ivm drukte en parkeren.)
Wie wil dr ook deelnemen aan een meeting? Geef je naam op en wat jij denkt waar t moet plaatsvinden. Truus---->zwolle Sucre----> Zwolle, Arnhem, Utrecht Shady---> Utrecht Yenne---> Utrecht, Arnhem Cinneltje---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen Wendy---> Utrecht, Arnhem, Nijmegen (utrecht lijkt me in het weekend niet handig ivm drukte en parkeren.) tussenstand... utrecht ---> 5 stemmen arnhem ---> 4 stemmen nijmegen ---> 2 stemmen zwolle --->2 stemmen Dr kan nog gestemd worden.. Dusss noordelingen kom op! Meld je aan!
ik ben dr bang voor Dayenne..... ik zal toch echt meer dan een uur in de auto moeten...pffff jakkiebah,. balen hoor.
Helleuw Vond het ook reuze gezellig gister! Heb je nog lekker geslapen vannacht? Hmm meer dan een uur in de auto...vind ik ook niet zo fijn voor je. 1 troost...ik moet waarschijnlijk een uur met het OV .
tja of dat ikook met ov ga.. ben heel onbekend in utrecht. Ben er nog nooit geweest, en als ik dan ook nog eens alleen met de auto moet... brr zie ik geloof ik ook niet zo zitten. Met de trein is t volgesn mij ook makkelijker afsrpeken.