Goeimoggel, Dayenne ik heb gisteren the Italian job gekeken. Dat was zeker een goeie film. Ikdus. De condooms zijn niet eens in huis geweest we letten gewoon zoveel mogelijk op wat we wanneer doen.
Tuurlijk vind ik dat prima. T is toch ook een leuk stelletje. Ik moet trouwens de 24e om 13:30 op het cb zijn. Leuk dat jullie een meeting willen houden. Wij hebben het al eens geprobeerd met de vlindermama's (niet gelukt omdat er een aantal mama's zijn die het moeilijk vinden) en nu zijn we aan het plannen voor de aug. mama's. Lukt ook nog niet echt. ha ha
Ow oke Cinneltje lijkt me ook niet leuk om op die manier love makin te doen. Haha, maarja enig idee wanneer jullie ervoor ga dan? Senna lukt het met leren? Bleh ik ben zo moe! Slaappil heeft niets geholpen, heb zoveel gehoest dat ik niet kon slapen, ben uit eindelijk half 4 in slaap gevallen en kwart voor 7 wakker. Ik gaap en hoest me een ongeluk haha.
hey goede middag meiden , wat kletsen jullie weer zo veel, heb gelukkig weekje vrij zodat ik weer veel kan bijlezen ik duim dat het gelukt is, [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< maar blijf een beetje rustig, wie weet xxx
hallo allemaal Hoe gaat het met iedereen Ik ga strakkies weer ff leren Heb je al iets opgehaald tegen het hoesten...een hoestdrankje of helpt dat niet? Hopelijk knap je snel op Regent het bij jullie ook iedere keer?
Hallo allemaal! Hier gaat het goed Dikke knuffel voor Ikdus, hoop dat je snel weer beter bent! Lekker hoor kitty, geniet maar van je vrije week! Leerse Senna, hier regent het trouwens ook best veel..
Het was hier zopas ff droog..dud ik snel de kleren aanschieten (ja zat nog in pyama ) Begint het toch weer te regenen....aaaaaaaahhhhhhhhh Nu maar weer wachten
Zo ben naar de winkel geweest...het was droog en er was een blauwe lucht ZAl zo nog ff hier sneupen en dan toch maar ff leren
Nee hoor Senna ik haal geen hoest drankje... Spannend dagen voor je zeg Kitty, ik duim ook voor je meid ! Thanks Saskia voor je knuffel.. Hoe was het in Almere?
Heej meiden! Vandaag hebben Alex en ik 3 jaar! jeeeeeej Heb van 9 tot half 3 stage gehad, ben kapot! 7 groepen in totaal, waarvan 2 van de ZMOK school. Pfff lastige kids hoor. Maar heb wel heerlijk de hele dag in het water gelegen.
Hey Dayenne gefeliciteerd met julie 3 jarig samen zijn! Ikdus als de tijd rijp is zullen we maar zeggen.......kan deze maand zijn maar ook pas over een half jaar. Ik heb deze maand niet echt opgelet of het wel of niet kon dus we zien het wel. Misschien dat thee met heel veel suiker of suiker water wil helpen. Cola kan je helpen tegen keelpijn (hielp bij mij iig wel). En snachts wat rechterop slapen
Dank je wel! Nee ben veel te moe. Ik kan nog net mijn ogen openhouden haha. En ik moet nog veel opdrachten maken. Ach ik vind het niet zo heel erg, vanavond saampjes filmpie kijken is ook gezellig! En Alex heeft net heel lief baklava gehaald . Hmm heerlijk.
Gefeliciteerd Dayenne en Alex ! In Almere was het weer erg gezellig Ben nog even bij wat vrienden langs geweest en daarna naar mijn ouders, daar zijn we blijven slapen en zondag zijn we weer naar huis gegaan