jeeej... alweer 1 die me lief vind... Ow net een mooi smelt moment met Lars gehad. Hij lag in bed, en jammerde wat..duss ikke naar boven. Toen hij mijn gezicht boven t ledikantje zag begon hij te lachen....SMELT.....owwww ben zo flieft.
nouw maar mannenmogen ook wel iets aan een jubileum doen. Dat hoeft niet altijd bij de vrowuen weg te komen. Goeie ge-emancipeerde man heb je meid.
Heb ik goed gedaan he, met die vent van me. Maar mag ook wel, ik draag per slot van rekening zijn kind he.
Dank je Hoop dat ie morgen nog meer om hoog gaat Dank je Ja ik doe aan PSP Wat voor ideeen heb je dan? @iedereen Hoe is het met jullie? @sucre Hoe gaat het met jou misselijkheid
Img. Je moet op internet een plaatje zoeken, en dan daarop 2x drukken (dat je dus alleen het plaatje ziet en niet de site). Dan de tekst uit de balk kopieren, in dit berichtje zetten en dan img erom heen. En klaar!
He fijn zeg! Hebben alle baby's dat nodig denk je? Zat er aan te denken om er ook 1 voor mijn meid te kopen, maar weet niet of het voor elke baby is....of zal ik wachten tot ze geboren is?