hey meiden iemand een idee voor iets te gaan doen? ik weet echt niet wat , heb vandaag al grote schoonmaak gedaan maar wil ook wat aan mijn vakantie hebben xx
Kitty lekker goed uit rusten en genieten ! Shady, je moet vandaag weer klussen... dag 15 overslaan, dag 16,17,18 klussen, dag 19 overslaan en dan dag 20 weer.. En verder wanneer je wilt Heb je ook al gekeken in de brief of je je een specifieke cyclusdag weer bloed moet prikken? Wendy, voel je al een beetje gerommel ofzo ? Sylvia, hoe is het met jouu? Je bent toch niet al stiekem bevallen hè? Heb je wel een buddy hier die de rest op de hoogte kan houden?
Ik weet niet waar die brief is! Erg he robbert weet dat vast wel. Ik heb gister ook geklust en dan vandaag weer en dan vrijdag zaterdag en zondag haha. Ik ben een beetje dom he dus op deze manier kan ik het beter onthouden haha
Shady, je moet wat beter op je spulletjes letten . En gewoon klussen wanneer je zin hebt. Kitty, heb je je nog verveeld? Dayenne, niet bij voorbaad al zo'n ding kopen. Echt niet alle baby's hebben het nodig. Ikdus, hoe gaat het nu? Truus, bedankt voor die kus. Heeft me goed gedaan.
Ja gaat goed Sucre, thanks for asking Heb vandaag de heledag geslapen heerlijk hoor! Hoe is het met jou ?
ja gaat goed. niet meer misselijk en ben op arbeidstherapeutischebasis weer aan het werk i.v.m mijn enkel. dus gaat lekker. xxx
Lekker dat je weer aan het werk mag anja! Na een tijdje word je dat thuis zitten ook zat he. @ikdus voel je je al wat beter? Het is weer bijna weekend
Goeienavond. Kijk eens wat wij vanavond hebben gedaan.. Ow was zo lekker en gezellig samenin t grote bad. Kan t jullie allemaal aanraden. Zo lekker saampjes in t warme water. Heerlijk.
Mooi zo Anja dat het beter/goed gaat ! Shady, ja het gaat beter gelukkig En ja inderdaad bijna weekend.. Ben alweer helemaal volgeboekt en ik heb zoveel zin in zondag lekker werken bij Ajax - PSV, zal Robbert leuk vinden .. Word lekker betaald om voetbal te kijken hahaha. Truus, wauuwww wat heerlijk dat je met Lars in bad bent geweest ! Enorm leuke foto.
Goede avond allemaal aaaaahhhhhhh ik word haast gek van de zenuwen hier Zit de hele tijd af te vragen of de test positief of negatief is Maar ik probeer nog ff te wachten met testen