Spierpijn in mijn nek / schouder. Verder alles goed. Mijn mannetje ligt heerlijk in dromenland. Moet m zo weer wakker maken. 23.00 moet hij weer de fles. Hoe is t met jullie. Oh, dees wat een straf. Voetbal. Jakkes.....verschrikkelijk hoor. Jij liever dan ik meid. senna, wat was je temp vandag?
Ik vind het echt geen straf hoor Truus Knuffel voor je spierpijn, laat je vent je maar even masseren dan Aaah is Larsje lekker tukkie doen het knappe mannetje
Ik denk dat ik na het weekend ga testen En mijn temp is iets naar beneden gegaan van 36,50 naar 36,46 Dus dat valt mee..zolang hij maar niet meer naar beneden gaat
Dat ben ik heeel soms wel hoor Truusje het is bijna tijd om Lars wakker te maken ! Hoe slaapt hij trouwens zo ingebakkerd ?
@ikdus Ja robbert is zeker wel jaloers op je denk ik haha! @senna ik duim als een malle voor je! Ik moet weer hollen! Kusjes voor mn forumdinnetjes!
goeie morgen allemaal ikdus nee nog niet stiekem bevallen hoor maar wel heel druk in ons nieuwe huisje om alles in orde te krijgen en in ons oude huisje om alles in te pakken ik wist niet dat ik zo veel spullen had hoor en nee ik heb niemand die ik kan bereiken van hier op het forum als ik ga bevallen EN WAT IS LARS EEN SCHATJE hoe gaat het met jullie allemaal ? sucre kan je wat genieten ? groetjes