goede morgen meiden gisteren heb ik mijn niet meer verveeld en vandaag ook niet, heb afgeproken met vriendinnen is ook wel leuk truus wat een schitterende foto's maak je toch van je mannetje xxx
Fijn hoor dat je je niet verveeld heb anders is zo'n vakantie ook maar niks. Heb je voor vandaag nog leuke plannen?
ja ga straks het stad in met een vriendin, eerst wat eten met een andere vriendin ben weer blij dat ik mij niet ga vervelen, dat heb je he als je mannetje werken is en jij thuis, en heb hier nog niet al te veel vriendinnen jammer en cinneltje hoe is het met jou? xxx
Kitty, fijn dat je dingen te doen hebt ! Cinneltje , werkse alvast ! Sylvia, je hebt pb ! want ik heb net even bepaald dat ik je buddie word Shady, zeg maar dat ik lekker me tong uit steek naar Robbert hahaha.
Hallo allemaal Mijn temp is hier weer iets omhoog gegaan van 36.46 naar 36.54 Heb wel iedere keer kramp en steken Hoe gaat het met iedereen?
Hai meiden. Ik schaam me dood, maar heb tot half 1 geslapen. Senna, wat hou jij het spannend. Je kaartje ziet er goed uit hoor! Ikdus, drukke vrouw, alweer het hele weekend volgepland. Ik vind het nog steeds niet vreemd dat jij zo vaak ziek bent. Je moet echt eens goed voor jezelf gaan zorgen. Spreekt mama Sucre. KNUF! Truus, wat een mooie foto weer! Kitty, dat wordt een leuke dag vandaag! Have fun!
Go Senna dr temp ! Hoop dat het meer en meer stijgt meid ! Sucre, wat ben je toch een lieverd hè.. Maar soms stel ik me aan hoor, als ik verkouden ben zeg ik gewoon al ik ben ziek .. Maar zal beter voor mezelf zorgen hoor mama Sucre.. En moet af en toe kunnen toch lekker lang uitslapen.. Hoe is het verder?
Mwah het gaat. De vorige zwangerschap voelde ik me veeeeeeeeeeeel beter. Voel me nu de hele dag gammel en slapjes. Alsof je niet helemaal fit bent. Maar ja, misschien is het allemaal wel een goed teken. Ook kijk ik erg uit naar maandag, maar vind het ook reuzespannend. Ben zo benieuwd wat we gaan zien en of het hartje al klopt. In principe wel, maar hoop zo dat ons kindje nu wel gezond en sterk is. Dat houdt me toch veel bezig. Verder probeer ik wel te eten, maar heb er echt geen zin in. Dat ken ik ook niet van mezelf. Normaal eet ik veel en vaak. Maar nu? Ik zal echt niet zeuren hoor. Maar jij vroeg hoe ik me voel.
Hahaha je zeurt ook niet, ik vroeg inderdaad toch hoe je je voelt Nou meid het is vast allemaal een goed teken en geniet gewoon maar van elk kwaaltje die je hebt al zijn ze niet even leuk. Je neemt ze toch allemaal voor lief als je straks een gezonde beeb in je armen hebt !
Dat zeker, kan het me alleen nog totaal niet voorstellen. Misschien dat het na de echo wat echter wordt allemaal. Hoe gaat het met jouw sollicitaties? Hulp nodig?
Ja goed hoor morgen naar schiphol, gesprekkie houden.. Scapino nog steeds niet gehoord.. Als ik morgen nog niets heb gehoord dan ga ik op weg naar huis er maar even langs, vind dit niet zo netjes van ze. Maandag laat je toch wel even plaatjes van je echo uitprinten he, kunnen we ook mee genieten
Ja, dan wil ik zeker een echoplaatje hebben en zal hem dan zo snel mogelijk plaatsen. Maar ik moet meteen erna werken tot savonds laat en de volgende dag weer werken, dus weet niet hoe lang het gaat duren. Ik denk dat ik het plaatje en het bericht gewoon naar Truus sms, dan kan zij vast vertellen hoe het was.
Is oook goed, zolang we het maar weten ! Krijg gewoon kriebels in me buik van de zenuwen voor jou echo hahaha.. Nou ik ga even wat eten, want moet zometeen weer lekker naar me cursus. Vanavond Safety, ik heb er al helemaal zin in.. vind het zo leuk!
Succes met je cursus ikdus! Spannend hoor sucre! Ik ben heel benieuwd en ga er vanuit dat akkes goed is met jullie beeb! Ik ga over 2weken een tattoo laten zetten ik ben nu al zenuwachtig haha