Ga ik een schaal cocopops eten, zegt me moeder wat doe jij nou.. Ik zeg uh ja eten want moet straks weg.. Ja maar ik zou mexicaanse bonen schotel voor je maken.. Dus nu zit ik lekker dubbel op te genieten en straks op bijlmer ook maar een croisaintje halen Word wel weer gehaast en geren nu maarja..
Meiden, Het valt me op dat Wendy vandaag nog niks gezegd heeft. Zal ze aan t bevallen zijn? Ik ben dr buddy, van mij heeft ze t nummer. Ik heb helemaal nog niks gehoord van dr. We wachten af... @sucre, ik zal maandag zeker jullie mini-hollandertje zien. Al is t op een foto. uhh verder weet ik niet meer wat ik zeggen wou.
Daar heb je wel vaker last van he ... Ik ben ook benieuwd naar Wendy. Misschien is ze gewoon moe? Maar goed, haar man dacht dat hun kleine man voor het weekend geboren zou worden toch? Misschien krijgt hij wel gelijk.
Sorry, sorry meiden! had een erg drukke dag vandaag. we zijn weer terug van de vk. Alles was weer perfect. Ons ventje heeft ruimte genoeg, zijn hartslag was goed en er is voldoende vruchtwater. mijn bloeddruk was 128/78 ook goed dus. Ben weer blij
heeej, Senna, hoest nu? Temp? Ennuh sucre, ik heb daar nooit last van dat ik niet weet wat ik zeggen moet. Nouw en jij kunt niet weggaan. Zow..puh. He,gelukkig wennie. Ik als opperste oppermoeke. Was al ongerust over jouw toestand.
tja, ik moet toch een beetje op mijn kinders letten. Spannend he? Zie je dr tegenop? of zie je t allemaal wel.. (volgens mij had ik je dit pas nog gevraagd)
Ik moet eerlijk zeggen dat b¿ik er naar buit kijk om eindelijk ons ventje te zien. Maar ik zie best wel op tegen de pijn en hoop zooo dat ik thuis kan blijven.
nee man, kan t beter in de kont hebben. Dan kan ik t uutskieten. Maar ja, dan moet t nu maar flink zakken... *springt en stuitert nu door de kamer*
mijn temp was vanmorgen omhoog gegaan En heb nou wat meer last van krampjes En weer last van brandend maagzuur Heb ook veel minder eetlust Heb vanavond maar 2 aardappelkroketjes gegeten Hopelijk is je koppijn snel over
Het word al spannender zeg voor jou! Ik hoop dat je gewoon thuis kan bevallen Wel aan truus melden dan he hihihihi
Ik hoop het ook voor je wendy. Maar dat zal wel toch alles was toch in orde bij de vk. Ja idd truus dan had je het kunnen uitschieten hihihihi. Misschien helpt een paar glazen water drinken of een paracetamolletje?