Senna jij maakt het ook spannend hoor meid..........Een vriendin van mij had de hele zwangerschap last van maagzuur. Hoop het niet voor maar wel dat je zwanger bent hoor
Okej gelukkig maar Dat is lekker dat de dag zo om vliegt al gaat deze week eigenlijks ook wel heel erg snel
Ik ga nu ook proberen te slapen... Maar dat zal wel niet direct lukken denk ik Heb weer mijn tempkaartje in mijn mapje geplaatst!
goeie morgen allemaal sucre ik voelde me in het begin ook heel elendig moe enz... het zal wel een goed teken zijn ik hoop dat je maandag een prachtige echo hebt en dat je dan terug wat geruster bent en ik heb dus 2 buddy's ikdus en sucre zo kan ik ze alle 2 op de hoogte houden en kan er altijd wel 1 van de 2 jullie op de hoogte brengen toch handig niet ik heb al 2 dagen krampen en een soort gerommel in men buik maar hoop toch dat ze nog even blijft zitten tot na de verhuis hoor maar nu is men buik terug rustig dus ik hoop dat ik me om niets heb druk gemaakt vele groetjes
Goedemorgen allemaal! Sylvia ik hoop voor je dat ze nog lekker even blijft zitten. Volgens mij ben ik de enige die die tempkaartjes niet snapt..
Goeiemorgen allemaal, Ik kom even inbreken in jullie topic .. vinden jullie het goed als ik hier mee kom kletsen?
Hee meiden! Hier alles goed, nog geen baby Gisteren bij mams was erg gezellig. Vandaag maar rustig aan doen. Want moet ook al boodschappen doen en dat kost veel energie op het moment xxx