Wij willen graag zwanger worden (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga ff mijn drankje opdrinken en dan lekker douchen in de buitenlucht. Romantisch he! En dan eens kijken waar we zo gaan eten. Het is hier nl bijna 19.00 uur.

Oh, ik blijf toch nog heel ff, mn mannetje zit nu ook achter een pc.

Hoe gaat het verder met je ikdus? Is er nog nieuws hier op het forum? Hoe gaat het met andere desiree? Zijn alle beebjes braaf in debuiken van hun mama's?

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik denk dat het wel een verstandig besluit van je is, al lijkt het me wel moeilijk om nu weg te zijn van je vriend. Ik hoop echt dat je gauw weer bij hem zult zijn in jullie eigen huisje. Ik begreep al eerder dat het niet echt boterde tussen jou en je opa...

3. Niet meer actief

Nee helaas niet :(

Mama1985 is wel zwanger, en de rest moet allemaal wachten :(

Het gaat nu wel weer goed met Desirée ze neemt een kleinbeetje afstand van het forum maar ze klussen wel vrolijk verder :D

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ging het niet goed met haar? Voordat ik weg ging had ze het wel heel erg moeilijk weet ik nog en zou ze bijna gaan testen..

5. Niet meer actief

Nee, het werd dr allemaal even teveel dat ze weer ongi was geworden en bang dat het dr nooit lukt.

Maar ze heeft natuurlijk nu Dayenne als voorbeeld, want bij Dayenne is het ook gelukt dus zal het bij Desirée ook natuurlijk lukken :D

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Precies en ook bij de rest gaat het lukken. En als jij en je vriend gesetteld zijn, komt jullie tijd ook!

Ik zie overal om me heen zwangere vrouwen en baby's. Mijn buik is ook dik, haha..

7. Niet meer actief

Pff ja ik ook maar dan vooral van die jonge meiden die maar pas een relatie hebben of niet eens.
    Dan denk ik wel waarom die slettebakken wel en wij ( hier op het forum dus ) niet.

Meisjes die geen kindje willen die raken altijd zo snel en onverwachts zwaner.

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ja, soms is het zo oneerlijk. Net als met ziektes, mensen die altijd gezond leven krijgen kanker, mensen die roken en drinken niet.

Helaas kunnen we er niet veel aan doen, het komt zoals het komt en we moeten genieten van elke minuut die we leven.

9. Niet meer actief

inderdaad

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik moet mezelf echt inhoude om niet naar mijn kamer te rennen en de test te doen...

Wat denk je wat erger is, een negatieve test of niet testen en ongi worden?

11. Niet meer actief

Dat je ongi word is zeker weten erger !

Probeer het morgen te doen, hoe meer dagen je overtijd bent hoe positiever je test uit zal slaan als je zwanger bent :D

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik hou jou en de rest op de hoogte. Ik ga nu lekker douchen en dan eten. En vanacht dromen over een vetposi test :D .
    Sterkte meissie en tot gauw!

Dikke knuffel!

13. Niet meer actief

is goed fijne avond!
    Zal voor je duimen.

14. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Hey meiden. daar ben ik weer ik was gisteren "even gaan liggen" en als een blok in slaap gevallen en ben vanmorgen pas weer wakker geworden! Dus de foto heb ik nog niet kunnen plaatsen ik ga het zo echt doen beloofd.

@ikdus balen dat het ene app niet doorgegaan is nu maar als een malle dat die andere wel doorgaat!

15. Niet meer actief

Die andere zit de kans heel groot er in dat die wel doorgaat :D
    Mijn vriend word vanmiddag door de eigenaar gebelt. En dan weten we het :)
    Hij gaat morgen nog één app bezichtigen.

Dat nummer die ik had gegeven zijn grote naaiers.
    Hij heeft het mobiele nummer van dr, en hij belt en dan hangt zij steeds op.

16. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Nummer van wie? De eigenaren van het app? Het lukt niet met die stomme foto's! Ze zijn te groot ofzo en vriendlief is weg en ik weet niet hoe ik dat kleiner moet maken

17. Niet meer actief

Links van je beeldscherm staat in het Menu fotos verkleiner.
    Daar moet het vast lukken, moet je hem wel weer even opslaan ;)..

Nee niet van de eigenaren, de persoon van het kantoor daar had hij het mobiele nummer van gekregen.

18. Niet meer actief

Maarja, maakt eigenlijk niets uit.
    Ik heb goede hoop dat we die grote krijgen.
    Is alleen in het hoogseizoen ( 3 maanden lang ) 1100 euro per maand :| Maar de rest van het jaar is het 500 :)

19. Shady09

Shady09 Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.475
    0
    0
    Thuiszorg medewerkster
    Almere
    Damn waarom zoveel? Omdat ie m anders ook aan een toerist kan verhuren voor zoveel geld? En wachten tot na het hoogseizoen is natuurlijk ook geen optie want dat is net begonnen. En zou dit dan voor tijdelijk zijn of voorgoed?

20. Niet meer actief

Tja geen idee, maar anders was het hele jaar door 750, dus volgens mij zijn we nu voordeliger uit denk ik..

Het appartement is voor een jaartje.

Deel Deze Pagina